onsdag 5 januari 2011

Slut för idag…

IMG_9133 …och natti natti, hälsar en trött Liam vid kvällens nattning!

Är det inte fotboll på tv så nog fasen sänder dom ishockey. Simon har med andra ord paxat soffan och tv:n under hela kvällen då det varit båda sporterna efter varandra. Men snart så är det slut och vi ska krypa till kojs. Vi har ju en lång dag framför oss med en massa skoj på schemat. Klockan halv elva ska vi möta upp Tommy, Thessan och deras Alex samt Shanti, Svante och deras Viggo och Tristan på Leo’s Lekland i Växjö! Det var ganska länge sen vi var där nu så det ska bli skoj! Nu kan ju Liam klättra och åka rutschkana själv också till skillnad från sist. Vi kommer alltså få jaga fyra lyckliga buspojkar imorgon! Kuuul!

3 kommentarer:

MANDY- Gravid BF 24/2 sa...

Vilken sötnos :)

Miss M sa...

Är så glad att jag har en sambo som är precis lika ointresserad utav sport som jag :)

Ha en bra dag!

bagerskan sa...

Jisses vilken snygg header, nu blev jag sugen på en liknande...!! *ler*

Kram Karin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam