fredag 21 januari 2011

Home sweet home

IMG_9806Middag med Josefine, Muppsan, Madeleine och Nina!

Nu är jag äntligen hemma igen! Liam vaknade för en stund sen också så jag har fått gosa med honom ordentligt och sambon gör just nu frukost till oss. Åh, vad jag saknat dom!

Vid halv nio i gårkväll mötte jag och Josefine upp Muppsan, Madeleine och Nina på en mysig restaurang. Vi åt en jättegod middag och dessert. Hann prata en hel del också, tiden gick ju så himla fort! Men vid kvart över elva begav vi oss mot Centralen igen, alla skulle åka på varsitt håll. Mitt tåg gick vid 23:52 och tack vare tjejerna lyckades jag hitta rätt. Fick dela sovhytt med fem andra damer. Trångt som attan och lite läskigt att somna, men vid ett slumrade jag äntligen till.

Konduktören väckte mig och en annan tjej vid 03:49 och då var vi framme i Alvesta, Jag var lite orolig, tåget till Lessebo skulle inte gå förrän vid 06:06 så jag skulle behöva vänta ute på perrongen i två timmar. Men som tur väl var kom min älskade sambo och överraskade mig med skjuts. Gud, vad jag saknat honom!

Nu blir det jobb sex timmar framöver. Sen ska jag gosa och sova middag med min son!

6 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Mysigt att ha en middag med tjejerna innan du skulle fortsätta hem! Ni verkar vara ett härligt gäng :)
Och söt din sambo var som kom och hämtade dig ... han har nog saknat dig lika mycket :)
kram!

MADELEINE sa...

Tack för en supermysig middag! Hoppas du får en bra dag idag! I helgen får du vila upp dig ;-)

Fru Eriksson sa...

Åååå,va' trevligt med tjejjmidda' ♥....
Grattis på Din Namnsdag idag :)

/Kram från Annmi

Tess sa...

Tycker själv att det är mysigt att vara iväg men ÄNNU MYSIGARE att komma hem till sina favoriter.
Vilken snäll och omtänksam sambo du verkar ha;)

Nina sa...

Hej Agnes! Kul att träffa dig igår =)

Trevlig helg!

Malin sa...

Vad spännande det låter med det nya jobbet!! Det kommer garanterat att gå utmärkt! Stort lycka till!

Kramar Malin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam