måndag 3 januari 2011

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Vi hade ett fantastiskt 2010 och ser nu fram emot ett nytt år med nya möjligheter!
  • Julen har varit lika mysig som alltid men nu är pyntet borta och våren är såå välkommen.
  • Liam är hemma från dagis denna veckan, bara han och jag då Simon jobbar!
  • Vi har lekt massor ute i snön och både igår och idag har vi fått sol.
  • Jag har fått massor av bloggdesign-beställningar på sista tiden, jättekul!
  • Liams mormor är som en helt ny människa. Vad kan det bero på tro? Lite löööv kanske?
  • Vi ska åka till stan på fredag och göra av med presentkort vi fick i julklapp.
  • Min store kille ska på sitt allra första barnkalas på lördag!
  • Jag har mina fina pojkar som förgyller mitt liv ♥

1 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Fin lista du gjort =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam