måndag 31 januari 2011

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Liams gammelmormor fyller idag 68 år! Grattis mormor!
  • Liam trivs jättebra på dagis och har inga problem med att gå två timmar längre varje dag.blomma_1188032015_49885
  • Bonuspappa har tatuerat mig i veckan, kanske blir det en till snart?
  • Liams 2-årsdag närmar sig med stormsteg! Mammas lille bebis börjar bli stor ♥
  • Vi är i full gång med planeringen för Liams två kalas nästa helg.
  • Anna och Chrille har äntligen fått sin prinsessa Nellie, Alvins lillasyster!
  • Helgen har varit full med skoj; fredagsmys, kalas och massa bus!
  • Jag har en toppentävling igång – delta!

4 kommentarer:

Nina sa...

hurra för mormor :D

Nina sa...

jaha du bodde så pass långt ner. det hajja ju ja aldrig. läste ju att du åkte till sthlm, så det va mer därför ja kolla om du skulle dit. men då är jag med! förstår att du inte pendlar direkt ;)

-fam bus- sa...

Hurra hurra :)

hihi tack så mkt! kram

En pojkmammas vardag sa...

Härliga, peppande måndaglista!
Tänk att lille Liam blir så stor ... tiden går verkligen galet snabbt!
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam