fredag 14 januari 2011

En ka-ka-ka-kall morgon

När vi steg upp idag var hela lägenheten svinkall. Vår förbaskade pelletskamin och jag har med andra ord bråkat hela dagen. Så typiskt att den ska krabba när Simon är iväg över hela helgen. En annan har ju tummen mitt i handen. Men han instruerade mig över telefon och efter många om och men startade den och är nu i full gång med att värma upp vårt hem. Fick bylsa på Liam både varma innetofflor och en varm tröja så han inte skulle frysa. Han fick ju en jättemysig stickad huvtröja av oss i julklapp och den kom väl till pass nu med sitt ulliga foder. Så han klagar inte utan är i full gång med att leka med sitt duplo!

IMG_9620IMG_9607IMG_9615

4 kommentarer:

Beata sa...

Hei

Jeg lurte på om du hadde lyst på et samarbeid med oss?

Vi vil sponse din blogg med et gave kort på 300 kr som hoved premie i konkurranse for dine lesere.

Ønsker du å gi barnet ditt en personlig gave? Eller kanskje du kjenner noen som du har lyst til å gi dette til.

Du kan altså vinne et baby-filt fra www.babyfilt.info

hvor du får navnet til barnet på, fødselsdato, fødselsvekt, klokkeslett og lengde.

Håper på et positiv svar.


(www.plad.se hvis du bor i Sverige
www.babyplaid.info hvis du bor i Danmark
og www.pledd.net hvis du bor i Norge).

Hilse
Beata Wilhelmsen

Cicci sa...

Vilken mysig tröja. :D

.fam bus. sa...

Ååååh vi har lite kallt här med ibland. Vi brukar elda på som f*n här hemma i våra vedspisar. Men denna veckan har de varit slut i garaget, och ingety nytt fanns klyvet. KALLT ALLTSÅ!

Niclas ska ut o klyva upp mer i helgen så vi kan bränna på igen :)

Tack så mkt! hihi
Jag börjar lära mig nu... Du själv är mkt bra du med! Var helt kär i den första du hade när jag började titta in här.

(agnes-texten som var skuren i två färger)

Kram kram

Mamma Miaa - Gravid sa...

Vilken fin tröja, diggar verkligen bilderna nedanför dessutom ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam