tisdag 3 november 2009

» agnes tipsar!

Mamma, Simon, jag och Liam var och lunchade på Kosta Outlet igår tillsammans med Nadde. Efteråt kikade vi runt på i inredningsbutiken Port House och hittade underbara väggord från Different Design. Jag blev tokförtjust i ordet “Välkommen”, hade passat alldeles utmärkt i vår hall. Den kostade 198:- men till helgen har dom 20% rabatt så då får den följa med oss hem. Visst är den hemtrevlig?1502

Ni som har svängarna förbi Kosta i helgen – missa då inte invigningen av julmarknaden! Amy Diamond och Robin Bengtsson (Idol 2008) uppträder och det blir godisregn, boksigneringar, julbelysningen tänds och mycket, mycket mer! Jag ska då inte missa det vilket jag gjort de senaste åren. Ska bli riktigt mysigt!

Belysning-trad2Startbild-julmarknad_01Juleljus_i_kosta

1 kommentarer:

rebecca sa...

Tjo!

Kan man läsa om denna julmarknad någonstans?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam