söndag 8 november 2009

» kalas

Nu är kalaset slut och jag likaså. Vi blev 15 stycken sammanlagt och jag tror att alla (förhoppningsvis)blev nöjda och belåtna. Maten räckte och det var ju tur det, vi har varit lite smått oroliga över det nämligen. Men ja, det blev lyckat!
Vad fick jag för presenter då? Jo, ett presentkort på Ikea för 2100:-, bordstablett, snygga kökshanddukar, Sex and the City-boxen, tallrikar till min samlarservis, blommor, trisslotter, en tatuering, pengar, med mera, med mera. Tack allihopa!

Nu ska Simon och jag kasta oss i soffan och titta på “Änglar och Demoner” som vi lånat av Adde. Spännande!

2 kommentarer:

Niklas C sa...

Svar: Tack för din röst =)

Ha det bäst!

Kram

bagerskan sa...

Hejsan vännen, idag är sista chansen att vinna den söta ramen!
http://project-light.blogspot.com/2009/10/ny-tavling.html

Kram Karin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam