måndag 16 november 2009

» bvc

Nu är vi nästan precis hemkomna. Hela familjen steg upp klockan sju i morse och var på BVC i Emmaboda klockan tio. Mätningen och vägningen visade på 71 cm och 10,4 kg. Det är min lille klump det! Han hade gått ner från 10,5 på en månad och det beror antagligen på att han kryper som en vilde här nu och gör av med litegrann. Efteråt gick vi till på Emmagården och åt en god frukost, köpte med oss fika och stannade till hos Liams gammelmormor på en kopp kaffe.

Mamma kommer snart och ska sitta barnvakt. Simon och jag ska till pappa och låna hans släp sen ska vi hämta hem pellets till kaminen. Måste ju ha lite värme i rugget!

2 kommentarer:

alexandra sa...

tack för länken har letat länge :)

En Mölnbobos Liv sa...

Jag har en ny tävling hos mig, deltag gärna.

Välkommen in

http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/11/16/vinn-valfritt-plaggvalfri-filt-fran-petit-pure/

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam