måndag 2 november 2009

» vinnare – rarabarn

Det var många som ville vinna hem en Uglydoll Bop N’ Beep från Rarabarn, så roligt!

Ett stort grattis till vinnaren Lady Thirty!
Maila mig (agneslauedberg@hotmail.com) din hemadress så kommer snart din lille vän på posten!

citat

Åh vilken underbar tävling!
Hittade hit av en slump och blev så glad! Jag älskar ugly dolls, men har ingen än...
Jag gillar alla, men om jag måste välja så blir det big toe eller icebat (kan inte välja mellan dessa två...)
Länkar i min blogg och håller tummarna :D

Ett stort tack till Eva på Rarabarn och tack till alla er som ville delta!
Missa nu inte mina andra tävlingar! Klicka på bilderna för att komma till respektive tävling.

Nova Star 01Kalaspinglan 01Canvastavlan

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

jihoo! åh vad glad jag blir!!! mailar dig med en gång :D

tack!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html

..med ett dunderpris i potten :)

Ha en toppendag! Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam