måndag 2 november 2009

Tävling: Canvastavlan

Jag har den stora äran att presentera en tävling i samarbete med Canvastavlan! Du har chansen att vinna en tavla med personligt motiv + frakt till ett värde av 600 riksdaler! Perfekta julklappen till någon du tycker om eller varför inte till dig själv?
Canvastavlan

Jag tävlar om en valfri canvas med eget motiv inklusive frakt till ett värde av 600:- från Canvastavlan hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
Reglerna är enkla och alla kan vara med!

1 vinstchans
Besök Canvastavlan, kommentera i detta inlägg och berätta vad du skulle välja för tavla och motiv. Samt lämna ditt namn och din blogg-/mailadress.
2 vinstchanser
Kopiera bilden + texten ovan och publicera i din blogg. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och en kopia till mig (agneslauedberg@hotmail.com).
Besök Canvastavlan, kommentera i detta inlägg och berätta vad du skulle välja för tavla och motiv. Samt lämna ditt namn, blogg-/mailadress och den eventuella länken till ditt inlägg.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 16 november klockan 12:00!
Vinnaren utses genom lottning och presenteras samma dag.
Lycka till allihopa!

47 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle välja en tavla i stl 40x40 och med ett motiv av vår bebis (som inte är född än)...

Kram Stina
fladdor@gmail.com
Länk till tävlingen i min blogg;

http://fladdor.blogspot.com/2009/11/nope-fortfarande-stangt.html

Gabbies sa...

Jag vill gärna vara med! Och jag tar två lotter =). Om jag har tur att vinna vill jag ha i strl 40 x 40, ramstrl 18 mm och utan färgfilter på vår älskade vovve.

Hoppas på tur!

Ha en bra kväll!

Carita sa...

Jag är gärna med :) Skulle välja en stående tavla, 35x50. Skulle välja ett motiv av något av mina djur. Vet inte vem ännu ;) Kan inte bestämma mig just nu!


Länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/canvastavla.html
Mail: turkost@gmail.com.
Ha det gött!

Familjestunder sa...

Om jag vann skulle jag vara lite egoistisk och ta en tavla till mig själv 40x50 liggandes med 18mm ram
Bilden jag skulle använda är på mig och min dotter i höstlöven finns här http://harligafamiljestunder.blogspot.com/2009/10/kan-man-bli-lyckligare-sa-har.html#comments

Bloggadress http://harligafamiljestunder.blogspot.com/
Mail blogg@gullgrodan.se

monia sa...

Jag tar två lotter! Om jag vann skulle jag vilja ha en liggande tavla i 50x100 och motivet skulle vara min älskade mamma som bragdes om livet för 2 årsen.

kanten skulle vara bildens motiv & ramtjockleken 38 mm.

jag har länkat dig här:
http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-agnes.html

kram moniasundgren@hotmail.com

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-canvastavla-1.html

info@annakarlsson.se

40x50 liggandes med 18mm ram
Skulle mest troligt bli en bild på sonen, jag har en favoritbild som jag skulle vilja framkalla som tavla

Anonym sa...

hej hej.
jag skulle välja måttet 40x60 och motiv på min familj. en bra julklapp till min farmor. :)har mailat lite vänner med.
martina_holst@hotmail.com

AnnapåGrönkulla sa...

Hej! Det finns ju så otroligt mycket fint att det är svårt att bara välja en. Men min favorit är helt klart den dubbla industrilampan från Bloomingville, den är bara så läcker! Har tyvärr ingen blogg, men jag har mailat en vän.

AnnapåGrönkulla sa...

Hej! Jag vill också vara med och min förra kommentar kan du ta bort för det blev något fel =) Om jag vann skulle jag välja 40x50, 18 mm tjock och motivet skulle vara på mig och mina barn när vi ligger i höstlöven. Hoppas på tur...

Linda sa...

Hej...
Jag vill vara med och tävla om en canvastavla, om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha en bild på min hund som jag måste ta bort snart pga skelettcancer, det skulle vara ett jätte fint minne från min älskade vän... Självklart skriver jag ett inlägg på min blogg så att jag får 2 lotter =)
Ha en underbar dag!
Kram Linda (linda-andersson@hotmail.com)

Rebecca sa...

ja, klart man är med! :D

Det skulle vara ett motiv på mig och min lillasyster som jag skullle vilja ge till pappa i födelsedagspresnt! :)
Jag hoppas verkligen jag vinner..

Kramar Rebecca
becca.rh@hotmail.com
http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-canvastavla.html#comment

Anna-Lena sa...

Hej!
Tävlar så gärna om denna fina vinst.
Länkade i min blogg,
http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/t%C3%A4vling_canvastavla
Jag skulle välja storlek 50x70 cm
och motivet skulle vara en makrobild på en solros jag fotat.
Den är en underbar närbild på en så vacker blomma.
Jag blir alltid glad när jag ser en solros.
Mvh/Anna-Lena

sarinsko sa...

jag skulle vilja ha en tavla i storleken 50x70 cm.
Motivet skulle vara på mig och min lilla syster så skulle jag ge denna tavla till mamma i födelsedagspresent.
Hon har länge önskat sig detta och det är dags att hon ska få det.
Hade det varit pengar över skulle jag vilja ha bilden i 3D, tror jag läste man kunde få det men är inte riktigt säker.

Hoppas iallafall jag vinner!

Helené sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Om jag vann skulle jag göra en tavla med ett kort på min älskade lilla son :)
Storlek beror dock lite på vilket kort, men ganska stor skulle jag vilja ha tavlan :D Skulle passa fint ovanför våran säng!

Har länkat oxå: http://missh.blogg.se/2009/november/tavling-1.html

Ha en underbar kväll! :)

Dessan sa...

Jag är med och tävlar, om jag vinner vill jag vinna en stående 50x100 med en bild på mig och min vovve som nyss gått bort :'(

/mrsdessan_@hotmail.com

Anna sa...

Hej
Nu är jag oxå med och tävlar om TAVLAN :)
Jag vet inte riktigt vilken storlek men kanske 50*70cm...Det skulle bli en bild på min dotter Kim, antagligen ett kort från dopet. Eller en bild på både min hund Baltazar och Kim. Svårt val...Och jag skulle ha tavlan ovanför soffan i stora rummet.
Så nu är det bara att hålla tummarna!
Jag har även länkat.
Kram och ha det gott
http://gumminasan.blogg.se

Jeanette S sa...

Jag skulle välja en 40x40 med en bild på mig och sambon.

Millah sa...

Underbar tävling, jag är absolut med.
Jag skulle välja : 40x40 och med ett motiv av mig och älskling :)

Kramar

linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja ha en 50x50 med mina tre underverk på. Har länkat i min blogg

http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/vinn-valfri-canvas-tavla.html

Håller nu mina tummar och tår och hoppas på en massa tur:)
Linda

Rora sa...

Jag skulle vilja ha en bild på min älskade hund i 50x100

länk:
http://contests.blogg.se/2009/november/canvastavla-med-eget-motiv.html

vgokuv@yahoo.se

Mona Persson sa...

Vilken fin tävling! Jag är med! :)
Jag skulle välja en tavla, 40x50 cm, med smal ram och ett svart-vitt motiv på min systers jättefina hund. Hon har pratat mycket om canvastavlor och vann jag skulle det bli min julklapp till henne! Nu håller jag tummarna!!

monapersson81@hotmail.com

jessie sa...

Åh tack för tipset! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja ha en tavla i storlek 50*70cm kanske, vet inte riktigt vilken storlek.
Med ett motiv på min hund eller mig och min syster tillsammans. =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-en-valfri-canvas-med-eget-motiv.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Anonym sa...

Vill gärna vara med. En tavla på mig själv vore perfekt! Kramar till Er! despina.g@comhem.se

Tova sa...

Jag skulle välja en tavla med motiv från vår semester i Hong Kong i somras. En häftig upplevelse som man gärna vill bli påmind om :)
(storlek 60x100 liggande, ramtjocklek 18 mm)

Mvh Tova, ectricgirl@yahoo.se

mr22ga sa...

Hej! Vill självklart vara med även jag och tar två lotter! Jag länkar också så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2009/november/valfri-canvas-med-eget-motiv.html

Skulle jag ha turen med mig skulle jag välja 40x40 och med ett motiv på min underbara lilla glädjespridare Theo!

Nu återstår det bara att hålla tummarna! Ha det bra så länge!
Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

Eva sa...

Hej!
Jag är me o tävlar o vinner ja så vill ja ha ett kort på min dotter Norma som fyllde 2 år igår. Den ska vara svart/vit. Den största som ja får vill ja ha så man ser hur underbar hon är! =)

Eva heter ja o detta är min blogg.
http://fen.bloggplatsen.se/
evaohman21@hotmail.com

Ha en bra dag!
Kram

Eva sa...

Vill så klart ha 2 vinstchanser o länkar...

http://fen.bloggplatsen.se/2009/11/06/2157964-vi-tavlar-om-en-canvastavla/

Ha en bra dag!

Eva
http://fen.bloggplatsen.se/

Natalina sa...

Jag vill vara med och tävla. Jag hade valt ramen 40x60 med en ramtjocklek på 38mm. Motivet ska vara min katt som dog för några månader sen för att bevara minnet på henne.

Länkar i min blogg http://natalinasliv.blogg.se/2009/november/tavling-4.html#comment

Mvh Natalina

mail: natalina.asker@hotmail.com

Nathalie sa...

Jag skulle ge denna till min mamma, antingen i födelsedagspresent den 1 december eller i julklapp! Den skulle passa riktigt bra i hennes vardagsrum! Jag skulle antingen sätta in en jätte fin bild på en blomma som jag själv tagit eller så skulle jag göra ett kollage med mig och mina småsyskon till henne!

skulle vara grymt kul att vinna!

här är en länk också: http://xnathalie.blogg.se/anewyou/2009/november/tank-va-snyggt.html#comment

FRIDA KANSKE sa...

hejsan jag vill jättegärna vara med och tävla:D

om jag vann skulle jag vilja vinna en tavla (50x70. 18mm) med mig själv på roligt nog. dock är den fixad i photoshop så den är ritkigt häftig! lite ego får man ju vara:D

här har jag länkat: http://fridaosv.blogg.se/test/2009/november/tavla-27.html#comment


mvh frida:)

Madde sa...

Oj många som tävlar men jag hoppas verkligen ett jag vinner vi har typ inget på våra väggar och jag skulle super jätte gärna vilja ha en stor fin canvas på våran underbara son ovanför soffan.
70*100 skulle bli helt helt helt underbart här hemma.

Länkar så klart i min blogg.
http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12952953

Kramar Madde.
Http://metrobloggen.se/vhdbrud
Http://metrobloggen.se/lyckanattvinna
jansson_madelen£@hotmail.com

Dahlarna sa...

Hej!

Åh vilken fin tävling! Vill självklart vara med!

Om jag blir den lyckliga vinnaren skulle jag vilja ha måtten 40 x 50 cm med en familjebild från vår semester i somras!

Jag har länkat till tävlingen:
http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-canvastavla.html

Ha det så bra!

mari sa...

Jag vill jättegärna vara med o tävla.
Självklart har jag skrivit om tävlingen i min blogg.
Länken har du här:
http://marikrantzmehmed.blogg.se/2009/november/vinn-lyxig-canvastavla.html

Jag har varit inne på sidan och skulle vilja vinna en tavla som är 40X40, motivet skulla vara min 4-åriga dotters dagisfoto. Det första enskilda. Och hon är så underbart söt där..

Min mail: marikrantzmehmed@live.se

Love and be proud sa...

Vill gärna delta!

Jag skulle välja en bild på oss 4 i min familj, den skulle få hänga i vår hall!

Länkar i min blogg för 2 lotter!

Tack!

http://taevlingsbloggen.blogspot.com

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag har en favoritbild på min söta systerdotter som jag faktiskt har vunnit en fototävling med så den blir helt klart mitt motiv. Jag tror att 50*70 vore en bra storlek.

Har länkat för två chanser;

http://evamar.blogg.se/2009/november/canvastavla-16-november.html

Fanny sa...

Vill vara med! jag skulle vilja ge min mamma en tavla med mig och mina bröder i svartvitt i julklapp. Här är mitt inlägg:
http://dettrorjag.blogg.se/tavling/2009/november/canvastavla-16-november.html
Mail: fanny_data@hotmail.com

rebecca sa...

Jag vill såklart vara med! Vinner just jag skulle jag välja en bild på mina barn och i storlek 50*70, de 145:- som saknas skulle jag lägga ut själv (om man får göra så? annars får det bli en storlek mindre.) :)

Namn: Rebecca
Mail: geshiia@live.se
Blogg: geshiia.blogg.se

Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/november/1611-canvas.html

Sandra sa...

Jag vill vara med. Om jag vann skulle jag välja strl 40 x 40, ramstrl 18 mm och motivet skulle vara på mina älskade döttrar.

Mail: sandra.fryc@hotmail.com

Kawwe sa...

Jag skulle välja en tavla i storlek 60x100 liggande, ramtjocklek 18 mm.
Motivet ska bli en fin semesterbild från i somras, vi är dåliga på att framkalla våra bilder och ha dem framme... Detta skulle förhoppningsvis råda bot på saken en smula :)

kramar
kawwe@hotmail.com

Helena Larsson sa...

Jag vill absolut vara med och tävla! =)

Om jag skulle ha lyckan att vinna så skulle jag vilja ha en 50*70 liggande med 18mm ramtjocklek. Jag saknar ett fint dopfoto av oss så det skulle absolut få bli det!

Jag har länkat:
http://helenaalarsson.blogg.se/?tmp=15161641

Namn: Helena
Mail: mrs_karlsson@hotmail.com

Cicci sa...

Jag skulle vilja ha en canvastavla i storleken 20x30 med ramtjocklek 38 mm med mitt och min sambos förlovningsfoto.:)
(trasselsudden_[at]hotmail.com)

Anonym sa...

Hejsan!

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna en tavla på 40X40 och motivet skulle vara antingen en bild på familjen eller på våra bara barn endast.

Hälsningar Jenni
jenni.ahlgren@gmail.com

tina | pepparochvanilj.se sa...

Oj vilken drömvinst!

Jag skulle nog faktiskt välja en bild på hela familjen när vi gör roliga miner...i svartvitt 40x40 Det vore roligt att göra en annorlunda tavla, det skulle jag våga kosta på mig om jag vann! Låter väl härligt!? ;)

Naturligtvis länkar jag oxå!!!

K R a M // T i n a

tina | pepparochvanilj.se sa...

Oj vilken drömvinst!

Jag skulle nog faktiskt välja en bild på hela familjen när vi gör roliga miner...i svartvitt 40x40 Det vore roligt att göra en annorlunda tavla, det skulle jag våga kosta på mig om jag vann! Låter väl härligt!? ;)

Naturligtvis länkar jag oxå!!!

K R a M // T i n a

tina | pepparochvanilj.se sa...

Åh vilken drömvinst!

Jag skulle vilja ha en 40x40 tavla med mig själv, min man och våra döttrar när vi gör grimaser/roliga miner :) I svartvitt! Låter väl härligt!?

Självklart länkar jag!

K R a M // T i n a

alexandra sa...

vilken rolig tävling :)

om jag vinner skulle jag välja en liggande med strl 40x50 och 18 mm ramtjocklek och inget färgfilter. bilden som jag kommer använda är en bild på våran dotter när hon är nybadad och sover i en mysig filt.

här är länken till min blogg http://axdal.se/tavlar-igen/

så nu har även jag två lotter :)

kissegirl sa...

Jag skulle välja en 40x40 och trycka upp en bild på mig med bar överkropp hållnades min nakna bebis, blev super fin och skulle bli perfekt på canvas till pappan i julklapp. han har tom sagt att den där bilden kulle vi ha tryckt upp och gjort tavla av, vi gjorde nämlign så med vårat bröllopsfoto och den tavlan är underbar!

kisse_girl@hotmail.com
http://kissegirl.bloggagratis.se

Ps: titta in i min blogg och tväla om en mössa från MOLO. DS

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam