fredag 6 november 2009

» vinnare – nova star

Nu kommer det ni har väntat på – vinnarna av de urcoola kläderna från Nova Star!

1:a pris - Cut Work Hood
Grattis Sandra!

2:a pris - Beanie Red
Grattis Therese!

3:e pris – Beanie Purple
Grattis Carro!

Vinnarna har precis fått varsitt e-mail!

Ett stort tack till Lovisa på Nova Star för den fina sponsringen och tack till alla er som ville delta! För er som inte vann denna gång väntar en ny chans med kläder från Nova Star i min julspecial som kommer inom kort! Missa för sjutton inte det!

3 kommentarer:

Carolina sa...

Åhh, grattis till de lyckliga vinnarna :-)

Så du ska också ha julspecial? Vad kul - kommer nog vara mååånga tävlingar i bloglandia i juletid! ;) kram

Carro sa...

Tjohooo!! =)

Sandra och Hilda sa...

Jaaaaa, vad glad jag är!
Många kramar, hälsa familjen.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam