måndag 23 november 2009

» kalas hos lisa

Nu är det strax läggdags men tänkte hinna skriva ett inlägg innan.

Klockan fem i eftermiddags var vi på kalas hos Liams faster, Lisa, som imorgon fyller 25 år! Grattis! Det bjöds på tacos och hemmagjord tårta, inga dåliga grejer där inte! Vid halv nio var vi hemma igen, lekte och matade Liam innan det var dags för honom att sova. Hann också ta några bilder på fisungen!

IMG_6230IMG_6237IMG_6238IMG_6220IMG_6262IMG_6256IMG_6210IMG_6224IMG_6244

Imorgon ska Simon på utbildning så jag och Liam får vara hemma själva några timmar på förmiddagen. Ska förbereda inför onsdag (Ullared!), städa, packa och plocka lite. Men nu, nu är det läggdags!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam