måndag 9 november 2009

» vinnare – kalaspinglan

Nu är vinnaren av ett valfritt tårtoblat från Kalaspinglan dragen!
Ett stort grattis till Monia! Ett vinnarmail har precis skickats till dig.

Jag är med och tävlar :) Skulle vilja ha den med "Disney Prinsessor", helst med 2 prinsessor på samma bild :) Det är nämligen så att min lillasyster väntar tvillingar i december- 2 små prinsessor, skulle vilja överraska henne med den tårtan när hon fått småttingarna :)

Tack till Gunnel på Kalaspinglan för sponsringen och tack till alla er som ville vara med och tävla! Ni har väl inte missat mina andra tävlingar?

2 kommentarer:

Carolina sa...

Nu är tävlingen i samarbete Lekvira avslutad - ta en titt i min blogg om DU vann?
Passa även på att delta i mina övriga tävlingar där du kan vinna ursnygga gummistövlar och en fantastiskt lyxig "Chocolate"-kräm! Kram Carolina

monia sa...

Tack så jättemycket! :D har svarat på mailet nu :)

kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam