torsdag 26 november 2009

» de första julklapparna

IMG_6321IMG_6310IMG_6318

2 kommentarer:

stine - pokerfru & mamma till Wiggo sa...

oj va härligt med paket, jag längtar tills Wiggo får börja öppna sin adventskalender med paket, det bara ligge rhär och väntar :)
tack för din fina komentar!

Therese sa...

Har varit med i dina tävlingar och kände att jag skulle kika runt i din blogg (inte bara tävla) och otroligt fin blogg. Mycket snygg design =)

Kul med julklappar, jag är faktiskt klar snart, känns sååå skönt =)

Kram Therese

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam