tisdag 24 november 2009

» resfeber

Nu har lillfis somnat efter god kvällsmat och ett varmt bad! Vi börjar också bli färdiga; bilen är redo, frukosten är packad och listan är skriven. Ullared, here we come! Shit, jag har mer resfeber nu än när vi åkte till Egypten i över två veckor i fjol.

Fick två paket på posten idag! En underbar och mysig tomte och ett vackert julkort från Ammni och så kundvagns-bältet från Sakfabriken.se jag vann i helgen!  Tack så mycket!

Nu ska jag plocka med det sista sen ska mamma och jag kolla på Desperate Housewives!

IMG_6264IMG_6271IMG_6265

3 kommentarer:

stine - pokerfru & mamma till Wiggo sa...

men va sööt :)

caroline sa...

Hejsan, det var jag som vann tävlingen med presentkortet hos barntrygghet, tänkte bara fråga dig om när man får koden? eftersom jag inte fått någon än =)

Tack än en gång till vinsten !

Annmi sa...

Underbara Foton på din goe LillPrins Såå söt han är ♥...Härligt att Tomtefröken kom fram så fort mé :) *Kram*

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam