fredag 6 november 2009

» fredagsmys

Fredag kväll och Liam och jag har myskväll för oss själva. Kladdpellen har precis ätit sin (sena) middag bestående av potatis, torsk och dillsås, sicket fusk! Till kvällsmat blir det fruktgröt från Nestlé som skickade prover på posten. Vi brukar annars göra egen gröt till honom på kvällarna, det är ju så enkelt, men lite variation är ju inte fel det heller.

Liam har idag varit hos sin mormor medans Simon och jag var och storhandlade i Nybro inför det kommande kalaset! Passade även på att fixa Fars dag-present till Simon från lilleman. Det blev inte som jag tänkt mig men får hoppas han blir glad ändå!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam