måndag 26 oktober 2009

Tävling: Kalaspinglan

Det är dags för en ny tävling med temat – kalas! Du kan vinna en valfri oblat att dekorera tårtan med från Kalaspinglan – allt för barnkalaset! Det finns massor med motiv att välja på – allt från Disney till Spindelmannen och Pirates of the Caribbean! Min egna favorit är “Mimmi och Musse Pigg juloblat” – så sött!

Kalaspinglan 2
Jag tävlar om en valfri tårtoblat från Kalaspinglan hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!

Reglerna är enkla och alla kan vara med!

1 vinstchans
Besök Kalaspinglan, kommentera i detta inlägg och berätta vilken oblat du helst vill ha!
Samt lämna ditt namn och din blogg-/mailadress.
2 vinstchanser
Kopiera bilden + texten ovan och publicera i din blogg. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och en kopia till mig (agneslauedberg@hotmail.com).
Besök sedan Kalaspinglan, kommentera i detta inlägg och berätta vilken oblat du helst vill ha!
Samt lämna ditt namn, blogg-/mailadress och den eventuella länken till ditt inlägg.
Vinnaren utses genom lottning.
Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 9 november klockan 12:00!
Lycka till allihopa!

23 kommentarer:

linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och har länkat i mín blogg för en extra chans. Vet dock inte hur man skriver för en direktlänk men hoppas att det går bra ändå :)

http://familjengranberg.blogg.se

Om jag skulle ha turen på min sida så skulle jag vilja ha en spindelmannen oblat till min spindelmannen tokige lillkille.

Hoppas på tur:)
Linda

linda sa...

Glömde skriva min mail

karlssongranberg@hotmail.com
http://familjengranberg.blogg.se

linda

Linda sa...

Hejsan!

Jag är jätte gärna med och tävlar!

Jag vill helst vinna Hello Kittyoblat NYHET!.


Jag har länkat i blogg.
Här:
http://lindet.blogg.se/2009/october/tavla-hos-agnes.html


Mvh Linda (fors_linda@hotmail.com)

Carita sa...

Rolig tävling :) Jag är gärna med! Skulle vilja vinna Pirates of Caribbean oblat, koolt att äta upp JOhnny Depp ;)

Länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/tartoblat.html
Hoppas på tur nU! Ha en trevlig kväll!

monia sa...

Jag är med och tävlar :) Skulle vilja ha den med "Disney Prinsessor", helst med 2 prinsessor på samma bild :) Det är nämligen så att min lillasyster väntar tvillingar i december- 2 små prinsessor, skulle vilja överraska henne med den tårtan när hon fått småttingarna :)

Har länkat dig här:

http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/october/tavling-hos-agnes.html

kram moniasundgren@hotmail.com

jessie sa...

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna "Pirates of Caribbean oblat". =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-en-valfri-tartoblat-fran-kalaspinglan.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Anna-Lena sa...

Hej!
Min son skulle bli överlycklig om jag vann den med motivet 101 Dalmatinerna.
Mvh/Anna-Lena

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-tartdekoration.html

info@annakarlsson.se

Min son älskar bilar så det skulle jag vilja vinna som motiv

Kashaya sa...

Är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna ett Bambi oblat

har länkat här

http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/10/tavla-om-tartoblat.html

Anonym sa...

hej hej!
jag skulle vilja vinna "bilaroblatet". känner en liten kille på 3 år som älskar Bilar-filmen och alla andra grejer som finns till den. :) skulle gärna vilja att han ska få en Bilartårta när han fyller år nästa gång. :) då skulle han bli så glad. :)
martina_holst@hotmail.com.
har mailat dig

Nadine sa...

Jag är gärna med och om jag vann skulle det bli Musse Pigg julmotiv.

evamar sa...

Jag är gärna med och har såklart länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/october/tartoblat-9-oktober.html

Svårt val men tror att det kanske räcker med EN tårta till tvillingarna om jag väljer Narnia. Det mesta andra är nog mer för en än för båda.

monika sa...

Vinner gärna Mimmi och Musse Pigg juloblat. Kul att göra en egen jultårta med detta oblat!

vh
Monika

6048gustafsson@telia.com

suss sa...

Pirates of the caribbean-oblat vore häftigt att få på tårtan!! Kul för dom mindre, och läckert för dom äldre = )

Cecilia sa...

Jag skulle bli tokglad om jag blev den lyckliga vinnaren!:D Skulle så gärna vilja testa att göra en tårta med oblat, gärna med ett coolt Formel 1-motiv!:)
trasselsudden_[at]hotmail.com

Cecilia sa...

Jag skulle bli tokglad om jag blev den lyckliga vinnaren!:D Skulle så gärna vilja testa att göra en tårta med oblat, gärna med ett coolt Formel 1-motiv!:)
trasselsudden_[at]hotmail.com

Amanda sa...

Vi vill absolut vara med och tävla. ^^
Ska ju snart fira 2-års kalas här hemma så det vore inte så dumt att vinna något fint till tårtan.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-valfritt-tartoblat.html

Om vi hade turen att vinna skulle vi vilja ha Musse Pigg oblat.

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Anonym sa...

Klart jag är med och om jag vinner så ska mitt älskade barnbarn Emilia få den fina vinsten. Valet var inte svårt, hon är helt galen i Hello Kitty, så det blir: Hello Kittyoblat. Håller tummarna stenhårt på vinst nu!

Mvh/Rolf
roffe121@spray.se

Anonym sa...

Självklar är jag med och hoppas på min tur nu. Om jag vinner så väljer jag: Disney Prinsessor på bal oblat. Ska då överraska mitt älskade barnbarn med en fin tårta på hennes 3-års dag. Hoppas hoppas!!!

Kramar/Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

therese b sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann skulle obladten med Muss och Mimmi med julmotiv passa perfekt till en liten filur som snart fyller år!

Tack och en massa kramar
Therese

http://www.kalaspinglan.se/sv/article/1724/mimmi_och_musse_pigg_juloblat

monika sa...

Mimmi och mussepigg julmotiv! Vill ha jul nu!

vh
Monika
6048gustafsson@telia.com

Eva sa...

Hej!
Är me o tävlar o vinner vi vill vi ha Bilaroblat. Hon är tokig i bilar, traktorer o lastbilar!

Eva
http://fen.bloggplatsen.se/
evaohman21@hotmail.com

Ha en bra dag!

Eva sa...

Länkar oxå...

http://fen.bloggplatsen.se/2009/11/06/2158052-vi-tavlar-om-ett-oblat-for-tartdekorering/

Bilaroblat så klart!

Eva

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam