lördag 4 april 2009

» grillning

I eftermiddags kom Lisa, Tommy och Bamse för att grilla och äta massa gott. Andra (eller tredje..?) gången vi grillar i år men förra året var vi nog värre. Då blev grillen framsläpad redan i februari och grannarna stod i fönstrena, iakttog och skakade på huvudena. Precis som alla andra år.
Det blev i alla fall en riktig festmåltid med hemmagjord tzatziki, klyftpotatis, bearnaisesås, sallad, vitlöksbaguetter och grillspett fyllda med champinjoner, kött, grillkorv och bacon. Mumma.

Tompa avnjuter en kall bärs i solen..

Nu ska jag tillbaka in i vardagsrummet där herrskapet spelar Wii och dricker öl.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam