onsdag 8 april 2009

» datum för dopet

Nu är förresten datum för dopet ordnat! När jag var iväg idag så ringde Carina, prällen, och pratade med Simon. Den 31 maj tror jag dom kom överrens om. Hon skulle ringa nästa vecka igen och sen träffa oss en vecka innan dopdagen. Dags att ta en dag nu och fixa gästlista, inbjudningar, käk och få mormor att sätta igång med dopklänningen. Äntligen ett datum! Tänkte jag skulle göra egna inbjudningar och skriva ut på fotopapper. Var även inne på en sida som Karin tipsade om på sin blogg, kanske skicka efter därifrån? Vi får se. Gubben måste ju ha något att säga till om också förstås.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Checka in VISTAPRINT.se
där kan man göra grymt fina och billiga inbjudningar.

Agnes sa...

Då får jag tacka för tipset, anonym!:)

Simon sa...

Va har jag någon talan menar du ;)
Inbjudningar och sånt blir så bra och fina när du gör dom så bara sätt igång du...puss

Agnes sa...

Jodå, men bara ibland:)
Vad gullig du är, puss!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam