lördag 15 december 2012

Granen står så vit och grann i stugan…

Har ju glömt bort att visa bilder på vår julgran som vi klädde förra fredagen. En vit gran med kulor i rött och silver. Och tusen juleljus. Har även hunnit bli en hel del klappar under granen trots att vi inte är färdiga ännu. Konstigt nog så är inte Liam framme och klämmer och känner så värst, om det är någon som är nyfiken så är det Vilda som gärna busar (läs: klättrar och välter) och sover bland paketen.

IMG_9269IMG_9250IMG_9259

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så vacker ♥...
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam