måndag 17 december 2012

Julkalendern 2012: Lucka 17

Jag tävlar om julfilmer från Disney i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

Vinst:
Två vinnare får varsin julfilm från Disney, antingen Tomtetass 2 – Julens Hjältar eller Kalle Ankas Julfavoriter!
Vinstvärdet ligger på ca 149 riksdaler + frakt/film!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vilken film just du vill vinna och vem du ska se den med!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla
Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på
min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen avslutas ikväll den 17 december klockan 22:00 så skynda att delta! Lycka till allihopa!

66 kommentarer:

Annika - drömmen om 11 barn sa...

1. Jag vill vinna Tomtetass 2, och skulle se den tillsammans med barnen. Främst kanske Jonathan, eftersom han är så tokförtjust i hundar just! <3

2. Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

3. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/december/agnes-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19.html#comment

4. Följer dig redan på bloglovin

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Sanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, och allra helst vill jag vinna Kalle Ankas Julfavoriter att se tillsammans med min dotter Alva. Hon har nämligen tjatat om den filmen sen vi såg reklam om den första gången.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/december/tavlar-om-julfimer-fran-disney.html#comment

Följer redan din blogg sedan tidigare på bloglovin.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Jag vill vinna tomtetass 2.

Gillar disney på facebook - Caroline Andersson

Tipsat här: http://caroliinea.blogg.se/2012/december/tavlingar-idag.html#comment

Följer dig redan

Caroliinea@hotmail.com

emlisch sa...

jag är så gärna med =)
skulle vilja vinna kalle ankas favoriter och hoppas att den filmen är med där de firar jul. När musse klär granen och hittar ekorrarna i granen..tycker det är så mysigt när kalle, kajsa och långben står utanför och sjunger den där jullåten efter =)
Detta skulle jag så gärna vilja att min son fick se!

emlischblogg@gmail.com

Petra sa...

Jag skulle vilja vinna tomtetass 2 och den skulle jag se med min lilla son. Han skulle älska den.
Jag följer redan din blogg via bloglovin

Petra sa...

Jag vill vinna tomtetass 2 och den skulle jag se med min son. Följer din blogg via blivit in sen länge

mammaTEA sa...

Jag skulle gärna vinna Tomtetass 2 – Julens Hjältar
Följer dig på bloglovin

mammatea
mail@mammatea.se

jessica sundberg jessica.sundberg@bredband.net sa...

Jag skulle vilja se Kalle Anka tillsammans med mina barn. Jag blir så nostalgisk av Kalle Anka. När jag var liten var julaftons Kalle ett efterlängtat program då det på den tiden inte var ofta tv visade tecknad film :-) Man satt klistrad. Idag matas barnen med tecknad film hela dagarna men för mig blir det back to memory lane!
Jag gillar på FB som jessica sundberg och delar!

Lina sa...

1, Skulle gärna vinna Kalle Ankas Julfavoriter och lägga till den på vår årliga lista över vilka julfilmer man "måste" se innan julafton. Ja det är min mans idé med denna lista på filmer :)
2, Följer dej på BL.

linaeckerstrom@hotmail.se

Anonym sa...

Hej

Jag skulle helst vilja vinna tomtetass 2. Jag skulle se den med min dotter och son i så fall. De gillar hundar och vad skulle passa bättre med hundar och barnfilm i kombination.

Gillar på FB med mitt namn Sara Carlström
Hälsningar Sara
saracarlstrom@hotmail.se

Anonym sa...

Jag skulle gärna vilja vinna kalle ankas julfavoriter, till mina två favoriter - Nellie & Liam.
Gillar och delar på facebook - Caroline Carro Kroon.
kroonlundin@hotmail.com

Cattis sa...

jag skulle vilja vinna kalle ankas julfavoriter :D den tror jag sonen skulle tycka var rolig

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/december/17-december-disney.html

följer på bloglovin sen innan

hejcattis@hotmail.com

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och hoppas på turen att vinna tomtetass 2

Gillar på FB ( Linda Granberg )

och så tipsar jag om tävlingen på fb

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja se Tomtetass och den ser jag med min brorsa :) Vi gillar hundar båda två!

mvh, Carita
turkost@gmail.com

Anonym sa...

1. Camilla, cami.sjo@gmail.com - vill vinna Kalle Anka

2. Prenumererar redan på dig på bloglovin.

veronica hedlund sa...

jag är jätte gärna med..

1. om jag vinner vill jag vinna jultass och skulle se den med mina tre älskade barn.

2. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

3. har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-julfilm/

4. följer dig redan men gillade inlägget som nr 2

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

jessamy sa...

Hej. Jag är med :) Tomtetass skulle jag vilja vina till mina små.

JAg gillar med namnet Linnéa Möller sen förut.


Jag följer dig redan på BL.

mvh jessamy_@hotmail.com

Eva sa...

Jag är gärna med och tävlar om Tomtetass 2

Eva / loppan_63@hotmail.com

Louice sa...

Jag vill gärna vinna filmen Tomteass 2 som jag vill se tillsammans med mina små killar. Dem älskade nummer ett och det vore därför skoj att även se nummer två.
Min mailadress: louice.funke@telia.com

Ha en bra dag!
Kram

Elina sa...

Kalle Ankas Julfavoriter ska jag se med min pojkvän. Vi älskar julen lika mycket båda två, ingen jul utan disney!
Gillar disney på facebook - Elina Backeby
Följer redan dej via bloglovin :)

e.backeby@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om Kalle Ankas Julfavoriter! Den skulle pAssa hela familjen så den ser vi tillsammans allihop!

Gillar på Facebook - Kim Falkenström

Gillar på Bloglovin sen innan :-)

/ Kim
Kimsan_@hotmail.com

Desirée Larsen sa...

* Skulle vilja vinna Kalla Ankas Julfavoriter. Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja se den med mina barn. När jag var mindre satt jag och min familj alltid i soffan och tittade på Kalle Anka på julafton. Jag skulle vilja att mina barn får uppleva samma mysiga känsla till samma filmer =)

Extra vinstchanser:
* Gillar Disney Sverige på FB (Desirée Larsen)
* Tipsat: http://www.facebook.com/desiree.larsen?ref=tn_tnmn#!/desiree.larsen/posts/473212892724555
* Följer dig redan :)

Sarah Axelsson sa...

Jag vill vara med och tävla om Tomtetass 2. Har tänkt att jag ska köpa den flera gånger men de har aldrig blivit av :)Jag skulle vilja se den med hela familjen dagen innan julafton. Tänkt vilken julstämning man skulle få då :)
Gillar på fb och följer på blogglovin.
Mail: litte_kanske@hotmail.com

Fröken M sa...

Jag vill vara med !! och vinner vi är det Tomtetass 2 som vi hoppas på :)

Gillar och delar på fb - m mela johannesson

och följer redan med bl så jag blev nr 3 att gilla inlägget !

frokenmela@mail.com

Maria Westerberg sa...

1) Jag skulle vilja vinna Kalle Ankas Julfavoriter! Den skulle inte bara göra dottern glad, utan lika mycket hennes mor och far!
2) Gillat på FB! Maria Westerberg

maria.westerberg@skola.vasteras.se

Unknown sa...

Alicia ville vinna Kalle Ankas Julfavoriter eftersom Kalle Anka är hennes favorit och så ville hon se filmen med lillebror :)

dessie_2000@hotmail.com

Gillar på fb, Dessie Borgström

Tips! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/12/lucka-17-hos-agnes.html

Följer dej redan på BL! :)

KRAAAM!

Anonym sa...

Om jag skulle ha turen att Vinna skulle jag välja Tomtetass2 & se den med mina Hund"tokiga" barnbarn,det skulle vara underbart & glädja både mig & dem ♥...

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

qat sa...

Jag önskar mig Tomtetass till min lille son som jag också hade tänkt se den med! :)

Följer redan på Bloglovin', gillar på FB (ana nordlander lund) och har delat tävlingen på FB också.

ienannandelavlivet@live.se

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar!
Jag skulle vilja vinna Kalle Ankas julfavoriter eftersom min son älskar kalle anka och hans vänner. Så jag hade definitivt sett filmen med honom. Och dessutom är det ju kul att själv titta på de gamla disneyfavoriterna man tittade på när man var liten!

följer dig på bloglovin, gillar inlägget som nummer 5

deborapersson@gmail.com

Unknown sa...

Jag är med och tävlar. :)
Skulle vilja vinna Kalles julfavoriter och se med min son och sambo! Mys!!
Gillar på facebook: Emely Tuväng

Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen sa...

Jag skulle vilja ha kalle, och vi skulle kolla hela familjen! =)

a-birds@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vinna Kalle Anka filmen till min systerson Hjalmar. Har sytt en Kalle&Musse-filt till honom som han ska få i julklapp så det passar ju perfekt att mysa under när vi tittar!

god jul!
Elin, fluffot@gmail.com

Ida Banck sa...

Jag hoppas vinna tomtetass att få se med mina barn och mannen. Mysigt med julfilmer nu. Idapida@banck.se

Följer dig via bloglovin.

God jul!

Nathalie sa...

Jag skulle vilja vinna Kalle Anka Julens favoriter och jag gillar Disney sverige på fb. Nathalie Wolf nathalie@wolfmarketing.se

JoHaNNa sa...

1. jag skulle vilja vinna: Kalle Ankas Julfavoriter!.
jag skulle vilja göra som en tradition och kolla på denna film med mina gudbarn varje jul. kolla på filmen, julfika och ge dom julklappar :D skulle vara super mysigt och alltid kul med nya traditioner
2. gillar disney på fb: Johanna Hellberg
3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/december/lucka-17-2.html#comment
4. följer dej sen länge på bloglovin

Ötjejen sa...

Jag skulle gärna vilja vinna Tomtetass 2 - Julens hjältar! Den skulle jag se med hela familjen, eftersom den passar både stora och små! :-) (Mina döttrar är 7 och 2 år gamla). Fanny, min äldsta dotter älskar hundar och vill gärna ha en i julklapp, men detta vore väl det näst bästa! ;-)

Gillar Disney Sverige på FB sedan tidigare - Sandra Skoog

Har delat tävlingen på FB - http://www.facebook.com/sandra.skoog

MVH
Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Michaela Lejonberg sa...

Michaela Lejonberg michaela@familjenlejonberghjorth.se. Jag skulle vilja ha "Tomtetass 2 – Julens Hjältar" om jag vinner (vilket jag hoppas på)
Gillar Disney Sverige på FB (Michaela Lejonberg)
Delat på FB och i min blogg: http://www.familjenlejonberghjorth.se/2012/12/vinn-film-frn-disney-hos-agnes/
Följer dig på bloglovin, blev nr 406

Wihlborgskan sa...

Hej hej, två lotter tack...

gärna Kalle Ankas julfavoriter, det skulle min treåriga tjej gilla :-)

Blev nr 7 att gilla på bloglovin :-)

Camilla Wihlborg
wihlborgskan(a)gmail.com

Sanne sa...

Skulle vilja se filmen tomtetass 2 med min lilla syster. Vi båda älskar hundar!
AliceMeyeer@yahoo.com

Frederica sa...

Kalle Ankas julfavoriter, den skulle jag se ihop med mina barn såklart :)

/ Frederica (frederica.balk@hotmail.com)

Sandra Åkerström. sa...

Tomtetass 2 skulle jag vilja vinna till min son som älskar hundar!:) Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström sandra_83se@yahoo.se

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

1. Gillar med namnet saga påhlsson
2. Här tipsar jag i min blogg: http://emiliasmor.blogg.se/2012/december/tavling-tavling-tavling.html
3. Följer dig redan och blev nr 8 att gilla inlägget :)

Mathilda sa...

Vill vinna Kalle Ankas Julfavoriter och skulle se den med min son

Carola S sa...

Tomtetass 2 skulle jag gärna vinna,jag skulle se den tillsammans med min älskling och våra barn,perfekt nån eftermiddag efter en dag i backen :)
carola23@live.se

Carola L sa...

Jag skulle vilja vinna bägge ;-) jag och min dotter tittar mycket på julfilmer året om!

Gillar på FB (Carola Lind) har dig på BL sedan länge

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/december/disneyfilm.html

tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Jag skulel vilja vinna Kalle Ankas julfavoriter, och se den med mina söta kusiner.
De bor i stochholm (jag i linköping), och vi träffas kanske bara 2-3 gånger/år.
Erik är äldst, 5 år, och älskar Vasa Skeppet.
Lillebror Gustav är 1 1/2 och älskar att gosa och mysa innanför tröjan.

Kram // Erica // ikka.frank@hotmail.com

Carolina sa...

En vinstchans: Jag vill vinna Tomtetass 2 - Julens Hjältar. Förra året introducerades mina barn för Tomtetass, de fick se honom på film hemma hos sina morföräldrar och de blev helt lyriska. Det blev också vändningen, för då, några dagar innan julafton bestämde de sig båda att sluta med sina nappar - för de skulle Lilletass och hans vänner få, därför hoppas vi nu att de i år får se film nummer 2! <3

Jag gillar Disney Sverige på FB (Carolina Åhsberg)
Jag prenumerar redan på din blogg sedan länge!

rusty sa...

Namn: Emelina Hagerskans
Mail: emelina@gmail.com
Film: Kalle Ankas Julfavoriter!
Och jag skulle se den med min lilla pluttegutt till systerson - Tor!

Anonym sa...

Malin Wiktor malinwiktor@gmail.com

Jag skulle vilja vinna Tomtetass2 och om jag vann skulle jag se den med min son som har haft lite otur med sjukdomar nu de senaste veckorna.

Jag gillar disney, länkade till dig på facebook Malin Wiktor fd Eriksson

Jag blev nummer 9 att gilla detta inlägg...

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Min son älskar Tomtetass så jag vill gärna vinna Tomtetass 2 och kolla på den med honom under vår julledighet.

Gillar Disney på FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/17/lucka-17-hos-agnes-1712/

Följer dig på Bloglovin sen förut

blogg@annakarlsson.se

Anonym sa...

Kalle Anka Julens favoriter en klassiker,säkert innehåll sen barnen var små Är själv 60 år har 3 barn och har 6 barnbarn, säkert att det är många som vill se den!
maude@tyfonmail.se

Johanna sa...

Kalle Ankaskulle jag gärna vilja vinna. Dottern är nu 3 år och älskar allt som har med jul att göra. Hon har sett vissa klipp av den klassiska Kalle Anka julversionen och därför skulle jag gärna se denna med henne.

johannavictoria_@hotmail.com

Esmeralda sa...

Tomtetass 2 skulle jag vilja se med min hundtokiga 4:åring!

Anonym sa...

Hej,
vill vinna tomtetass som jag vill se med mina 2 barn under julledigheten.
caroline_bjarnevi@hotmail.com
2, gillar på fb carro barro
3, följer dig på bloglovin redan.

Caroline o. Lukas sa...

Lott 1: caroline lausmaa,
crazy_cowsick@hotmail.com
Tomtetass 2
Vem? Det vankas småttingar i släkten och hundtok som jag är tycker jag även de ska bli lika hundtokiga. (och dessutom ger det mig en ypperlig ursäkt att kolla på barnfilm trots att man snart blir 25 ;))
Lott 2: blev följare nr 409
Lott 3: gillat på fb (caroline lausmaa)
*håller tummarna*

liselotte sa...

1. Är gärna med, vill vinna Tomtetass 2 och se tillsammans med mitt barnbarn Hugo
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/12/film.html
4. Följer dig redan via bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

Carola Paro sa...

Om jag vann skulle jag välja Tomtetass 2 då jag aldrig har sett den. Jag skulle se den tillsammans med barnen och maken, den låter som en perfekt mysfilm för oss!

Jag gillar Disney Sveriges facebooksida.

Jag har tipsat om tävlingen på min facebook. (Carola Paro)

Jag har prenumererat på din blogg länge redan.

Mail: barbamama78@gmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och deltar med 3 lotter.

1. Vill vinna Tomtetass 2 så att jag och barnen kan mysa till den nån dag på jullovet.

2. Gillar Disney sen tidigare som Sanna Andersson

3. Samt följer din blogg sen tidigare

MVH Sanna Andersson
exactis@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med!
1 Hoppas vinna Kalle filmen, då Kalle och flera av hans vänner är favoriter här hemma! Skulle bli en fin julklapp till barnen!

veronica_134@hotmail.com

2 Gillar på fb - Veronica Bredland Bråten

3 tipsar på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten

4 Följer din blogg på bl sedan länge =)

Lotta sa...

Jag skulle vilja vinna Kalle Ankas julfavorieter och se den med min lilla dotter!

Gillar på FB (Lise-Lotte Larsdotter)

Anonym sa...

Hej! Tävlar gärna :) Skulle vilja vinna Kalle Ankas julfavoriter och den skulle jag se tillsammans med sambon och vår son i mellandagarna då vi äääntligen får tid att vara lediga och mysa!

Gillar även på fb samt tipsar på min fb sida.

http://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Anonym sa...

1. Kalle Ankas Julfavoriter är mitt val till jul
tillsammans med mina tre barn skulle det vara kul! Skratta, mysa och njuta, då är det jul!

2. Gillar på FB (Kristiina Söderström).

3. Följer på bloglovin'

mvh Kristiina
krieppola@spray.se

Emelie - Mamma till Malte sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om "Kalle ankas julfavoriter!" den ska jag se med min son Malte då han älskar Musse :) och alla hans vänner. Han blir så glad när det är det på disney channel så jag vet han skulle älska att få denna filmen.

Gillar på facebook "Emelie Johansson" :)

Håller tummarna!!
x_emelie@hotmail.com

Mari sa...

om jag vann skulle jag vilja vinna alle Ankas Julfavoriter och den skulle jag se på med min son. han älskar musse pigg och hans kompisar. så han skulle uppskatta att få en sådan film i julklapp.


mixenpixen@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Skulle vilja se kalle ankas julfavoriter tillsammans med mina barn..

Marie.lindberg@bredband2.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med! Jag hade sett på detta tillsammans med mina syskon, det hade blivit en riktig myskväll!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam