tisdag 25 december 2012

Liams julklappar

IMG_9986

Mamma och pappa Leksakskista, pyjamasar Alfons och pirater, motivsaxar, jeans, svärd, fiskspel, Cars-tofflor, prinesessbakelse
Mormor Anneli Pippi Långstrumps leksaksskepp Hoppetossa, en jultomte till samlingen, boxershorts med Cars, väckarklocka
Morfar Gunnar 1000 kronor och stort paket med roliga bondgårdsdjur
Morbror Adde DVD-filmen Ice Age 4, huvtröja och byxor
Gammelmorfar Harry och Lucia Tågbana och godis
Gammelmormor Elsa och Arne Pippis skor, kläder och peruk, pussel med Cars, fotoram, godis och frukt
Farmor Ingegärd och farfar Bernt Pusselpall med sitt namn
Faster Lisa Pussel med Pippi, ritblock och kläder från Maxomorra
Gammelfaster Vonne och gammelfarbror Roland Kläder från Maxomorra
Tobias och Jennie 6000 pärlor och roliga pärlplattor

+ 24 små julklappar i paketkalendern
(Pyssel som pennor, glitterlim, målarfärger, godis, Modig-filmen m.m)

2 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Massa fint =)

Anonym sa...

Waooo,såå mycket fint & vilket vackert foto/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam