måndag 24 december 2012

Vår julafton

Vi har haft en underbar julafton, den bästa på länge. Hela familjen samlad, glögg till Kalle Anka, massa god julmat som alla hjälpt åt med, tomten och julklappsutdelning, kaffe med julgodis och ris a la malta till efterrätt.

Nomis första jul, hon dränktes i uppmärksamhet och massor av härliga julklappar. Och Liam har jag inte sett så exalterad på länge. Tomten (morbror Adde) var ju urcool och han var så glad och tacksam för alla sina klappar. Han kommer leva på det enda till nästa jul!

Ja, som sagt har min julafton varit den bästa på länge. Och den bästa klappen av alla, det var att min pappa kom och firade med oss hela kvällen. Det var alldeles för många år sedan sist och jag kunde inte önska mig mer!

IMG_9803IMG_9826IMG_9836IMG_9848IMG_9857IMG_9810IMG_9870IMG_9874IMG_9873IMG_9876IMG_9879IMG_9884IMG_9898IMG_9910IMG_9930IMG_9940IMG_9935IMG_9862IMG_9946IMG_9944

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att ni haft en bra julafton. Hoppas resten av julen blir lika bra.

www.mammatea.se

Anonym sa...

Oooo,va underbart sååå glad för din skull vännen...
Såå ljuvliga Julfoto ♥
//Juldagskraaaaaaaaam från mig!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam