tisdag 25 december 2012

Juldagen

IMG_0067

På juldagen är det mer eller mindre tradition för oss att ut och festa med vännerna. I år har vi ju en liten Nomi och eftersom jag är alldeles för hönsig och kräsen när det kommer till barnvakt åt henne (det är mormor, farmor eller gudmor som gäller men alla är upptagna denna kväll) så stannar vi istället hemma i år.

Inte gör det mig något såklart, jag är så gärna hemma med min familj. Och idag har vi haft det riktigt mysigt och bara tagit det lugnt. Barnen har lekt med sina leksaker från morgon till kväll, vi har tittat på Ice Age 4 som Liam fick, ätit julmat och haft soffmys mest hela dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår din "Hönsmammeri" såå väl hihi...
Härligt med en myskväll tillsammans med lilla familjen/Gooo' fortsättningskram från mig!

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Robin fick också Ice Age 4 i julklapp, så vi kollade på den igår också :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam