söndag 16 december 2012

En söndag med bus i snön

Idag har det blivit mycket utebus för oss. Vi har varit ute på balkongen och hjälpts åt att skotta snö. Vi passade även på att bygga en snögubbe (som såg ut som en alien) och en snöbollslykta.

Efteråt åkte Liam och jag till julmarknaden för att hälsa på min bror som för sista helgen i år stod och grillade korv till hungriga besökare. Träffade Liams mormor, gammelmormor och bonusgammelmorfar också. Två timmar spenderade vi på marknaden, jag hjälpte brorsan i kassan och Liam byggde och busade i snön, kastade snöbollar och tittade på tomtemusikkåren som spelade. Och åt både en och två korvar, den lille gottegrisen.

IMG_9311IMG_9297IMG_9302IMG_9294IMG_9321IMG_9290IMG_9341IMG_9306IMG_9333

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo,va mysigt & så vackra foto/Kram

Melissas Prinsar sa...

så mysigt de ser ut =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam