fredag 14 december 2012

Julkalendern 2012: Lucka 14

Jag tävlar om barnskivan Favoritsånger från Pippi, Emil, Madicken… från Naxos i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

Vinst:
En vinnare får skivan Favoritsånger från Pippi, Emil, Madicken… med flera av Astrid Lindgrens älskade låtar från Naxos! Vinstvärdet ligger på 79 riksdaler + frakt!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vilken som är din favoritlåt på skivan.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Naxos Sweden på facebook
och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på
min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen avslutas ikväll den 14 december klockan 22:00 så skynda att delta! Lycka till allihopa!

39 kommentarer:

jenn2you@hotmail.com sa...

Klart att jag vill vara med! Min favorit'e nog Här kommer Pippi Långstrump!!! Hon 'e ju underbar helt enkelt!
Jag gillar pa FB med namnet Barbados jenn

och gillade pa bloglovin som nummer 1!

Lina sa...

1, Min favorit på skivan är Sjörövar-Fabbe. Dottern hade nog sagt Här kommer Pippi Långstrump :)
2, Följer dej på Bloglovin sedan länge.

linaeckerstrom@hotmail.se

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna!
Sommarsången

Johanna sa...

favoritsången är "Lille katt", den sjunger båda barnen här hemma lite titt som tätt. Så härligt att höra att ettochetthalvtåringen är grym på texter och melodier redan. :)

johanna@kenas.se

Anonym sa...

Favoriten är Här kommer Pippi Långstrump när man sjunger den då är man inte gammal.
Eller den kan man sjunga som vuxen med.
Alltid Populär!!
maude@tyfonmail.se

mammaTEA sa...

Favorit: Här kommer Pippi Långstrump

Följer på bloglovin

mammatea
mail@mammatea.se

Anonym sa...

Hej

jag har gillat på FB med mitt namn Sara carlström och så har jag delat tävlingen här http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/sara.carlstrom.3517

Min Favorit är såklart Idas sommarvisa, det är den finaste sången som gjorts!

Hälsningar Sara
saracarlstrom@hotmail.se

emlisch sa...

jag är gärna med.

Favoritlåten är lille katt just nu! Detta för att lillan precis har lärt sig att sjunga den och det låter så urgulligt när hon gör det =)

hoppas

emlischblogg@gmail.com

Cattis sa...

- min favoritlåt är Sjörövar-Fabbe :D

- gillar på fb-catharina ottosson

- länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/december/14-december-cd-skiva.html

- följer på bloglovin sen innan

hejcattis@hotmail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Pippi är helt klart favoriten!
gillar på facebook med namnet saga påhlsson.
Följer dig redan på bloglovin och blev nr 2 att gilla inlägget :)
Sagapahlsson@live.se

jessamy sa...

Hej. Jag är med.

Jag har gillat sidan med namnet Linnéa Möller.

JAg har delat här https://www.facebook.com/nursejessamy på facwebook.

Jag följer dig redan på BL :)

mvh jessamy_@hotmail.com

Anonym sa...

1Chans att vinna önskas..
Favislåt är Idas sommarvisa

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Maria Westerberg sa...

1) Till våra sång- och dansstunder här hemma skulle jag så gärna vinna den här skivan! När dotterns kompis Frida är här sjunger vi alltid deras favoritsång och det är Sjörövar-Fabbe, som de sjunger med och klämmer i i de ord de kan! Därför är den också min favorit :)
2) Gillar på FB! Maria Westerberg

maria.westerberg@skola.vasteras.se

sarah sa...

idas sommarvisa är min favorit.
Mvh Sarah
litte_kanske@hotmail.com

Anonym sa...

Här kommer Pippi Långstrump. Det ÄR inte illa att ha apa, häst och villa vid så unga år!

mvh Elin, fluffot@gmail.com

Unknown sa...

Min favorit är Idas sommarvisa utan tvekan, sjunger alltid den för grabben, min pappa sjöng alltid den för mig när jag var liten. <3

Jag har gillat dem på facebook och gillat inlägget på bloglovin med.

emely_tuvang@hotmail.com

Elina sa...

Det är luffarvisan som är min favorit.
+ Gillar på facebook - Elina Backeby
+ Följer dej redan via bloglovin :)

e.backeby@gmail.com

Anna sa...

Min favoritlåt är Du käre lille Snickerbo. Älskar Emil.

Jag har länkat här http://williamsmammasblogg.blogspot.se/2012/12/vinn-skiva.html

Mathilda sa...

Min favoritlåt är luffarvisan
mathilda.robertsson@gmail.com

Millah sa...

Jag är absolut :)


1. Du käre lille Snickerbo
2. Gillat på Fb "camilla millah öman"
3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2012/december/barnskiva.html
4. Följer dig redan på bloglovin

Nu hoppas jag VERKLIGEN på tur.. kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Emilia - Ung mamma till Tatum Angel. sa...

Är med! :) lovesmillis_95@hotmail.com

Min favoritlåt är Vargsången :)

Gillar med namnet Emilia Lindbom.

Tipsat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/december/agnes-julkalender-lucka-14-sanger.html#comment

Följer redan, gillade istället som nr 4!

Ida Banck sa...

Hej!
Min favorit är Pilutta-visan

Följer dig via bloglovin :)

God jul!
Idapida@banck.se

Johanna sa...

Min favorit är bom sickabom

johannavictoria_@hotmail.com

Anonym sa...

15. Luffarvisan

Jag vill vara fri som en fågel!

ha en fin kväll i advent!

allatidersanna@hotmail.com

Julia sa...

Men åh så svårt, alla är ju mina favoriter men om jag måste välja en så får det bli sommarsången :)
Gillar på fb (Julia Rosén)
Och länkar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/397005240385249

Jag följer redan dig på bloglovin men dom verkar ha nått fel just nu för det kommer inte upp några inlägg så att jag kan gilla det här inlägget.

julia.r@comhem.se

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Favoritsången är Vargsången
gillar på FB, Anna Karlsson

följer dig på BL sen förut

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/14/lucka-14-hos-agnes-1412/

blogg@annakarlsson.se

Pia Li sa...

Hej!
1)Min favoritsång är; Pilutta-visan
2)Gillar på FB! (Pia Li)
3)Delat på FB! (Pia Li)
https://www.facebook.com/pia.li.52

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!
Så barnbarnet denna i paket,under granen får!
Kram

Anonym sa...

Gillar Naxos på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

Favoritlåt: Idas sommarvisa

Mvh ELeonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Min favoritlåt är Sjörövar Fabbe

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Mio min mio är min favoritlåt

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Det absolut bästa är ju Idas sommarvisa!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

liselotte sa...

1. Jag är med, favorit är Lille katt
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/12/skiva-1412.html
4. Följer dig redan via bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
1. Min favoritlåt är Idas sommarvisa
2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/december/lucka-14-hos-agnes.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Är med och tar gärna 3 lotter

Min favoritlåt är Idas sommarvisa

Gillar på fb

Är följare av din blogg

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Favvosång: Vargsången

gillar på fb - veronica bredland bråten

följer dig på bl!

veronica_134@hotmail.com

Anonym sa...

1. Min (och framför allt sonens) favorit är Sjörövar-Fabbe. Den skrålar vi dagligen här hemma.
2. Jag gillar Naxos på Fb - namn Karin Danielsson
3. Jag följer dig redan på Bloglovin
4. Jag har tipsat/delat tävlingen på FB: https://www.facebook.com/karin.danielsson.10/posts/211649292304746

Nu håller jag tummarna
/Karin Danielsson
prinsessan1974 (at) hotmail.com

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Jag är med!

Svårt att välja, men "tänk jag drömde i natt" är en av mina favoriter på skivan.

Gillar på facebook - Caroline Andersson

Följer dig på bloglovin

jag har tipsat på min blogg: http://caroliinea.blogg.se/2012/december/dagens-tavlingstips-2-3.html#comment

Håller tummmarna, Elias älskar musik och skulle så gärna vilja ha en skiva med musik som är för barn. Barnen på förskolan har en skiva med ungefär samma låtar och älskar den så jag vill gärna ge Elias en ungefär lika! Men när pengarna inte räcker till är det svårt! :)

caroliinea@hotmail.com

Helene Wiklund sa...

1. Min favorit är vargsången! Så vacker! :)

2. Gillar på fb, Helene Wiklund

3. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/december/agnes-julkalender-lucka-14.html#comment

4. Följer dig redan! :)

helenewiklund@hotmail.com

kram Helene

Anonym sa...

Hej!

Jag är med & min mail är: ikka.frank@hotmail.com

Favoritlåten är självklart Världens bästa karlsson, inget gör mig så glad som den!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam