tisdag 11 december 2012

Uniprice.com

Uniprice är världens första och största globala samlingsplats för mode och prisjämförelse för kvinnor.
På Uniprice.com hittar du över 600 000 produkter från 1 000 återförsäljare i ett 40-tal länder – och det ökar hela tiden.
Där finns alla världens nätbutiker samlat på ett ställe för att göra shopping till ett enkelt nöje. Dessutom har Uniprice
en stor prisjämförelsetjänst som tar fram de bästa priserna i världen på just den produkten du vill ha.

I Uniprice hittar du allt du vill ha. Från kläder, väskor, skor, smink till allt för barnen och till hemmet.
Det är helt enkelt ett smidigt, roligt och smart sätt att shoppa på! Du kan du även läsa de senaste nyheterna
om mode och intressanta reportage om kända profiler.

Jag har såklart spanat runt och önskelistan blev plötsligt lång, vill jag lova.
Många av mina favoritmärken för barn finns med, bland andra Kids Concept, Bombadill,
Baby Björn, Fisher Price, Elodie Details och många fler!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam