tisdag 4 december 2012

Julkalendern 2012: Lucka 4

Jag tävlar om en valfri almanacka från Personligalmanacka.se i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

Vinst:
En vinnare får välja en valfri personlig almanacka hos Personligalmanacka.se! Vinstvärdet ligger på 225-325 riksdaler + frakt!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta hur just din almanacka från Personligalmanacka.se skulle se ut.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla
Personligalmanacka.se på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på
min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen avslutas ikväll den 4 december klockan 22:00 så skynda att delta! Lycka till allihopa!

73 kommentarer:

Ida Banck sa...

Min almanacka skulle vara pryd med bilder på barnen. Inuti skulle den ge mig plats att skriva arbetstider, dagistider, anteckningar och träningstider bl.a.

- gillar personlig almanacka på fb Ida Banck
- följer dig redan via bloglovin

God jul :)

(Idapida(@)Banck.se)

Leif sa...

1 Min almanacka skulle vara i storleken mellan. På framsidan en bild på barnen. På baksidan en bild på min pärla, min bil.
2 jag följer bloggen och vi är 381 som gör det!

Jag behöver en almanacka när minnet svacka(r).
generalleif@hotmail.com

Johanna VL sa...

Jag skulle välja mitt bröllopsfoto som omslag. Inuti ska det finnas plats för att skriva in aktiviteter som mitt arbetsschema, barnens förskoleschema etc.

(j.vinsa@bredband.net)

Madde sa...

1. Min skulle prydas av mina fina barn, blir alltid glad av att se de:)
2. Gillar på FB Madelene Elisabeth Jacobsen
3. Tipsade på FB med samma namn som ovan.
4. Följer dig sedan länge på BL:)

madeli@hotmail.se

veronica sa...

jag är jätte gärna med i din fina tävling.
om jag vann skulle jag göra en kalender med bilder på mina älskade barn så jag alltid bär dom närmast mig.

jag har gillat på facebook redan (veronica hedlund)

jag har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/julkalendern-lucka-4/

jag följer dig redan på bloglovin men jag gillade inlägget som nr 1

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

LILITH - Boktokig mamma med Borderline sa...

1 Oh jag älskar personlig almanacka och beställer alltid därifrån. Om jag vann skulle jag välja en i det nya formatet A5 eftersom att den jag brukar välja är lite liten. Jag använder min almanacka jämt och känner mig naken om jag råkar glömma den när jag går hemifrån, kallar den för min hjärna.

Jag hade haft bilder på barnen på framsidan och sen bloggens header på baksidan. Linjalen skulle vara rosa och även gummibandet, och jag skulle välja rutan daglig träning på varje datum. Längst bak skulle jag ha randiga sidor där jag kan skriva ner sånt som inte hör ihop med ett visst datum men som jag ändå behöver ha med mig.
Modulerna på varje uppslag skulle vara linjerade.

2 Gillar dem på fb (Lilith Dark)
3 Har tipsat på fb https://www.facebook.com/lilith.dark.50
4 Följer dig redan på bloglovin
Mail blogg@lilith.se

Lina sa...

4, Jag är gärna med :) Skulle vilja ha en i mellan storlek med en fin bild på dottern på !
2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.se/2012/12/lucka-4-hos-agnes.html
4, Följer dej sedan innan :)

Ha en fin dag !
linaeckerstrom@hotmail.se

Frida sa...

Jag vill vara med oh tävla!!
Jag gillar redan på Facebook, har tipsat om tävlingen här:
https://m.facebook.com/?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&_rdr#!/story.php?story_fbid=301960493237415&id=100000684367677&__user=100000684367677
Och jag prenumererar redan på din blogg =)

Mvh Frida

Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11. sa...

emma.v@live.se

Jag skulle vilja vinna en personlig almanacka till min tvillingsyster, en bra julklapp :) Då jag redan har en själv och använder den hela tiden!
- Almanackan skulle vara rosa med vit text och en bild (kollage) på min systers dotter.
- Gillar redan på FB.
- Har tipsat i blogg (http://emmashjartan.se/tavla-om-en-personlig-almanacka-hos-agnes-julkalender/)
- Följer dig redan på bloglovin.


Håller tummarna extra hårt denna gången! :)

Carola sa...

Jag skulle vilja ha en personlig almanacka med mina barn på framsidan. Jag har haft ett par personliga almanackor tidigare, men då valt olika designteman, men nu är det dags för att göra den ännu mer personlig tycker jag. I början av nästa år kommer barn nummer tre och det gör behovet av en ny almanacka ännu större för att få ihop vardagspusslet :-)

Jag gillar redan personlig almanacka på FB. (Carola Lindström)

Och har länkat till tävlingen på min FB.

Kim sa...

Jag skulle göra en personlig almanacka till min mamma! Det skulle vara en uppskattad julklapp. På framsidan skulle jag ha en bild på hennes barnbarn som hon avgudar! Sen skulle jag sätta in släktens alla födelsedagar och annat återkommande.

Gillar på facebook (Kim Falkenström) och gillar dig sen innan på BL

= 3 lotter!

:)
Kim
kimsan_@hotmail.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag skulle ha valt den minsta storleken eftersom jag anser att en almanacka ska vara smidig. På omslagen skulle jag ha en bild på min kära familj (jag, sambon och dottern). Inuti skulle almanackan vara anpassad efter skolan jag börjar i, i januari, med resultat för prov o.s.v. :)

Gillar på fb med namnet Monia Sundgren
moniasundgren@hotmail.com

Helena Lindgren sa...

1. Jag skulle vinna en till min storasyster så hon skulle få ha bilder på sina barn tror hon skulle bli väldigt glad för det

alla extra lotter

2.Gillar på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

3.Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/23514000/vinn-personlig-almanacka-i-lucka-4-hos-agneslauedberg.htm#WriteComment

4.Är redan följare på bloglovin

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

*Jag är med! Jag skulle välja en mellanstor almanacka med min fina familj på :)

* gillar på fb med namnet saga påhlsson.

* Här tipsar jag i min blogg: http://emiliasmor.blogg.se/2012/december/julkalener-4-dec.html

* Följer dig redan på bloglovin och blev nr 2 att gilla inlägget :)

Saga Påhlsson, sagapahlsson@live.se

Vanilla sa...

Åh, jag älskar deras kalendrar och det här året har jag använt min personliga almanacka som en minnes-dagbok och fyllt i allt som hänt med min lilla dotter! Men nu är den nästan slut, så det vore toppen med en ny! :-)

1. Jag skulle välja en bild på min dotter som framsida.

2. Jag har gillat på Facebook och du vet mitt riktiga namn! ;-)

Hoppas på tur!
Kram

Cattis sa...

jag är med.. gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/december/4-december-personlig-almanacka.html

följer dig på bloglovin sen innan

hejcattis@hotmail.com

LittleMissWitty (Daniela Brantlind) sa...

* Gillat på Facebook
* Delat din tävling på Facebook
* Är redan en prenumerant :)

Har velat ha en sådan kalender hur länge som helst nu, men aldrig har det blivit av. Hoppas på mycket tur och hller tummar och tår.
Kram

Cicci sa...

Tar gärna 3 lotter. Min almanacka skulle ha en framsida med barnen på då det är där i jag skriver ner de mesta om speciella datum "sov hela natten", "åt lax", "fick en tand", BVC-kontroller osv. :)

Gillar och delar på FB. Cecilia Marklund.

ciszi@hotmail.com

Anonym sa...

1Vinstchans önskas ....

Min Almenacka skulle vara Gråsvart med namn på :)
A.Eriksson
annmi,eriksson@hotmail.com

/Kram

MyzaaN sa...

Hej jag är gärna med.
1. my thulin my.thulin@live.se min hade nog fått en klassik stil med mycket rosa ändå. Med Stor plats att anteckna tärningar och jobb tider.

2. Gillar Personlgi Almanacka på fb med My Thulin

3. Jag har lagt till dig på bloglovin sedan tidigare. La till dig när jag hittade din kalender så vet ej vilket nummer jag blev!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Vilken passande tävling!
Jag behöver verkligen en ny almanacka nu när jag har tre barn att hålla koll på, förutom min själv och maken! Det kräver en bra almanacka.

Jag kniper tre lotter:
Jag skulle designa en själv. En fyrkantig med ett collage på barnen på framsidan och en bild på mig och maken på baksidan. Underbart att ha de viktigaste i världen med sig vart man än går!

Jag gillar Personligalmanacka.se sedan länge på fb - Anna Granath

Jag är redan prenumerant av din blogg på Bloglovin

Nu hoppas jag på tur!
anna@granath-steen.se

Emilia - Ung mamma till Tatum Angel. sa...

Är med!!! :)
1. Den skulle ha en bild på sonen på framsidan, innuti skulle den vara grön för det är min favoritfärg ;) Sen skulle jag ha många extra-rader för skriver alltid onödigt mycket i mina almanackor :p
2. Gillar med namnet Emilia Lindbom.
3. Tipsat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/december/agnes-julkalender-lucka-4-personlig-almanacka.html#comment
4. Följer redan, gillade istället inlägget som nr 3!

lovesmillis_95@hotmail.com

Anna L sa...

Jag är jättegärna med och min almanacka skulle gå i havets tecken. Blå färger, snäckor och såklart en och annan bild på barnen på stranden

Gillar på fb - Anna Lundkvist

Följer dig redan via bloglovin

hillevianna@hotmail.com

Sanne sa...

Skulle ha en bild på min älskade hund Link på framsidan :)
alicemeyeer@yahoo.com

Linda sa...

Jag är såklart med! :)

Lott 1: Min almanacka skulle bestå av bilder på min lille son, han är snart 1 år gammal och född i januari lämpligt nog så jag skulle ha en bild från varje månad från samma månad nu i år! :)
Lott 2: Gillar på Facebook, Linda Norrman.
Lott 3: Prenumererar redan på din blogg på Bloglovin :)

MVH Linda
linda3355@hotmail.com

Annie M sa...

Åh, vilken fantastisk almanacka!

Först och främst skulle jag välja storlek A5.
Jag skulle ladda upp mitt eget bildomslag och sedan lägga till mitt namn och år. Hela kalendern skulle gå i ett tema i rosa, svart och vitt!
Skrivytan kommer bli rosarandig med dagligt väder. Linjalen skulle bli rosa medans designtemat på toppen skulle bli svart.
Jag kommer lägga till en att göra lista och en idemodul. Översikt över 2014 kommer finnas med tillsamman med ett par rutor med linjerat papper så jag kan skriva upp diverse grejer som inte ska glömmas. I slutet kommer jag ha en massa blanka sidor där jag kan skissa upp mina ideer och vara allmänt kreativ!

Jag hoppas verkligen på tur i den här dragningen!

/Annie M
annie_msson@hotmail.com

Maria sa...

Jag är gärna med och skulle vilja ha en almanacka i storlek liten. På framsidan ska det vara en bild som jag tagit och innehållet ska vara stilrent men med färgerna lila och ljusblått då jag tycker det passar jättebra ihop. Och jag skulle nog även ta med träning och väder på varje dag då det kan vara kul att titta tillbaka på! :)
Jag gillar personligalmanacka på facebook (maria rudolphi)
Mail: mia_dellbo@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Åh, jag är med och tävlar! Ska ju börja plugga efter nyår så hade verkligen varit perfekt med en snygg almanacka! Dessutom så finns det ju "dagistider" i kalendern och det är ju perfekt när man kommer ha 2 dagisbarn efter nyår! :)
Jag skulle såklart ha en fram-och baksida med mina barn på. Sen skulle jag välja att ha med dagistider och prov så man lätt kan hålla reda på viktiga saker! Och så skulle jag ha Sudoku längst bak så man kan roa sig när man börjar få lite tråkigt! ;)

Tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/12/04/9095697-lucka-4-personlig-almanacka/

Jag gillar på fb- Debora Persson

Jag följer redan på bloglovin och gillar inlägget som nummer 4.

Hoppas på tur!
deborapersson@gmail.com

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla. :)
Min personliga almanacka skulle vara rakt igenom ROSA!! och mycket plats att skriva på. :D
Gillar redan dem på fejan (Emely Tuväng)
Och följer dig på bloglovin, gillar inlägget

Millah sa...

Åh perfekt tävling och jag är absolut med eftersom att jag är i behov av en ny almanacka "mamma-minnet" är inte det bästa så vore bra med en almanacka..

1. Jag skulle ha bilder på mig och min dotter och göra den ganska enkel och fräsch..
2. Gillat på Fb "camilla millah öman"
3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2012/december/almanacka-2.html
4. har dig redan på bloglovin

Hoppas på tur.. Kramar / Millah
millahoman@hotmail.com

Tingeling sa...

Min skulle vara mellan modell, Svart text med rosa bakgrund, Svart gummisnodd, Stående layout med rader uppe, Rosa linjal och rosa linjer, Jobb i kryssad så jag kan hålla reda på mina arbetstider, svart längst uppe på kalendern, block 10 sidor med namnsdag.

Anetth Boröchstein, Swee.pie1@hotmail.com
-----

Gillar redan/ Nettis Tingeling Stegervall

Delat; http://the-tingeling.blogspot.se/2012/12/kalender.html

prenumerar redan

Unknown sa...

Jag är med skulle verkligen behöva en ny almnacka och älskar personligalmanackas då man kan göra den så den blir som man vill ha det, och för en asperger person som mig är almanackan mitt störta hjälpmedel och gör så vardagen fungerar:)
Men skulle ha rosa innehåll och med en bild på katten baby på framsidan:)

2.Jag gillar redan dem på facebook med namnet joanna halvardsson
3. och jag preumenerar redan på din blogg på bloglovin så jag vill ha 3 chanser att vinna:)

liselotte sa...

1. Är gärna med, skulle jag ha turen att vinna skulle jag ge denna vinst till min dotter som jag vet vill ha en personlig almanacka. Jag vet även att hon vill ha bilder på sin son på den
2. Gillar sedan tidigare på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/12/almanacka-412.html
4. Prenumererar redan, gillade inlägget som nr 7
liselotte.202andersson@telia.com

Josefine sa...

Min almanacka skulle ha bild på framsidan och baksidan på min älskling från någon av våra små resor som vi har gjort. Och färgen inuti skulle gå i rosa.

Gillar på Facebook, Josefine Strömberg

Prenumererar redan på bloglovin.

lill_dojjan@hotmail.com

tilda bengtsson sa...

Jag skulle så gärna vilja vinna! Jag hade fyllt min egna personliga kalender med bilder på saker som gör mig lycklig och som ger mig inspiration.

Tilda
Tilda-bengtsson@hotmail.com

Evelina sa...

Min personliga almanacka skulle innehålla bilder på min familj. Varje uppslag ska visa en vecka. Där ska det också få plats med en "veckans komihåg", en "Veckans träningsmål" och en "veckans höjdpunkt". Det ska finnas gott om plats att skriva varje dag och varje sida ska prydas av små söta figurer, tex hjärtan, snöflingor, nyckelpigor och tomtar.
evni0009@gmail.com

Sarah Axelsson sa...

Hej! Min almanacka skulle ha fina bilder på mina barn.
/Sarah Axelsson, litte_kanske@hotmail.com

Mathilda sa...

Vill gärna vara med och tävla :)
Jag gillar på facebook - Mathilda Robertsson
Min kalender skulle ha en bild på mig och min hund på framsidan :)
mathilda.robertsson@gmail.com

Amandas jul sa...

Jag skulle vilja ha en riktig träningsalmanacka där jag skrev vad jag tränade varje dag. En svart/rosa.

Gillat på facebook (Amanda Skog)

amandasjul@hotmail.com

Malin sa...

Min skulle vara rosa, med något hjärta och kanske lite noter. Sedan skulle det stå Malin. :D
- Gillar på facebook, heter Malin Sirviö.
- Följer dig på bloglovin, nr 382
mallemusic@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har gillat personlig almanacka sedan innan. Om jag fick drömma om hur min personliga almanacka skulle se ut så skulle det var ett hjärta. Jag tycker att hjärta symboliserar kärlek i sitt liv och det hoppas jag att året 2013 kommer att innebära.

Jag är följare nr 381 och jag är den 8:e att gilla inlägget. Jag har delat tävlingen på din face book till min face book- anette meg carlsson.

nettan.klar@gmail.com

jessamy sa...

Hej. Jag är med, min almenacka skulle vara rosasaktig och ha bilder på mina barn. :) :)

Jag gillade inlägget och blev nr 9.
Jag tipsar i min blogg http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html :)

JAg gillar på facebook med namnet Linnéa Möller

Emma S sa...

1. Min almanacka skulle vara ganska stor med mycket utrymme att skriva på och sedan skulle framsidan ha en av de få bilder som finns på mig och min sambo.
2. Gillar på facebook (Emma Sjöberg)
3. Följer bloggen sedan länge men gillar även inlägget nu som nr 10
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Elisabeth Öberg sa...

Åh, helt perfekt att kunna utforma sin almanacka sådär, en sådan behhöver jag verkligen för att hålla ordning på livet :-)

• Jag skulle behöva en i A5 format.
Modul för träning, modul för förskoleschema.
Jag har mycket som ska få plats med tre barn är det mycket att kommas ihåg och planeras.

• Gillar Personligalmanacka.se på facebook (Elisabeth Öberg)

• Tipsar om tävlingen på Facebook
http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/elisabethoberg/posts/179774082162761

• Prenumererar på bloggen hos Bloglovin'

Elisabeth Öberg
oberg_lisa@hotmail.com

saga sa...

Min almenacka skulle prydas av mina småsyskon eller mina vänner, och inuti skulle den vara i fina färger med plats för att fylla i mina aktiviteter och så skulle jag lägga till såatt jag kan fylla in vädret och mina läxer. Behöver en almenacka för jag är vekligen alltid stressad och minns aldrig när jag ska lämna in skoluppgifter eller när någon fyller år.

sagling@hotmail.se

Har prenumererat på din blogg länge, och har gillat på fb ( i namnet Saga Midfjäll)

God Jul

Anonym sa...

Hej! Jag gillar redan personlig almanacka på fb (Matilda Pettersson).

Jag skulle göra en almanacka till sambon med mig och sonen på som han kan ha med sig alla de gånger som han är borta hemifrån länge åt gången. Perfekt både att hålla koll på jobbsaker i och titta på familjen då och då :)

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar! =)

Min almanacka skulle få gå i mycket rosa och ha min sambo som liten på framsidan! =)

Har gillat på facebook (Emma Öberg)

Har tipsat om tävlingen på min facebook (Emma Öberg) och blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/december/tavling-personlig-almanacka.html

Följer bloggen din sen innan : #4197 i Alla , #25 i Familj


Anonym sa...

Jag skulle vilja ha en stor rosa almanacka.
Mitt namn i grå text och en grå snodd.

Kram Caroline¨
vitabergenserik@hotmail.com

Fanny sa...

Jag vill verkligen vinna en personlig almanacka! Min almanacka skulle gå i rosa och grått och ha bilder på dom som betyder mycket för mig, för att påminna mig om vad som är viktigt i livet!
fanny.akesson@live.se

Carita sa...

Jag skulle göra en svart med nån av mina djur på :)

Carita
turkost@gmail.com.

Johanna sa...

Min almanacka skulle nog ha ett av alla fina teman som finns på hemsidan. Väldigt många fina så det skulle bli svårt att välja. Men så mycket roligare än de vanliga tråkiga man annars får köpa.

Gillar på fb, Johanna Östblom.

Följer redan din blgog på BL.

johannavictoria_@hotmail.com

Denice K sa...

Min almanacka skulle bli min mammas almanacka. Hon tittade i min personliga almanacka och tyckte att texten var tydlig och bra med utrymme för text. Dessutom gillade hon bilden på mina barn som är på omslaget :)

Jag skulle låta henne göra en personlig almanacka om jag vinner. Hon vill säkert ha en bild på sina barnbarn på omslaget.

Prenumererar redan på din blogg hos Bloglovin'. Gillar inlägget också, nummer 11.
Kram!
Denice purpleberry@live.se

Sofie sa...

1. Jag skulle ha en bild pà mig och min man

2. Gillar pa FB - Sofie Altuntas Lindholm

3. Tipsar pa min fblogg
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/523992290944764

4. Följer redan pa bloglovin och blev nr 13 att gilla inlägget

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Jenny sa...

Min skulle vara i färgerna grå och rosa och väldigt stilren :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

Anonym sa...

1) Min kalender skulle vara i A5-storlek och prydas av en vacker tomat på framsidan ... eller kanske en kladdkaka med hallon och grädde ... eller, ja, nåt i matväg i alla fall. Jag skulle ha massor av sidor för anteckningar och sidor att rita på. Jag vill ha en kreativ kalender, helt enkelt!
2) Tipsat här:
http://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/3928023107982823)
4) Följare nummer 382

paola.allegrini@ymail.com

Therése sa...

Min almanacka skulle vara i A5 och med bilder på mina barn.

Har tipsat på bloggen http://humlanskrypin.blogspot.se/2012/12/tavlar-hos-agnes-lucka-nr-4.html

Hoppas på tur therese.ekholm@kalmar.se

Ha det gott./Therese Ekholm

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle välja en rosa kalender med ett foto på mig och min syster.

Nnad sa...

Jag är med och deltar i dagens lucka. Följer dig på bloglovin, blev nummer 384.
Gillar personlig almanacka på facebook under namnet Nadja Brodin.

Om jag vinner så skulle jag designa min almanacka med fina foton på mig och min sambo och vår katt Lucifer. Även naturfoton skulle förekomma och lite foton på min favoritdryck kaffe.

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Skulle designa min egna kalender med bild på hela familjen (får väl bli ultraljudsbilden på bebisen då :-) )

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/04/lucka-4-hos-agnes-412/

Gillar på FB, Anna Karlsson

Följer dig på Bloglovin sen förut.

Tar 4 lotter

blogg@annakarlsson.se

petra sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och jag skulle vilja ha en almenacka med mitt namn på och i den skulle jag vilja ha bilder på mina barn.
Och jag följer din blogg genom bloglovin sen länge :)

Mamma Mia sa...

Jag har gillat almenackan..

skulle önska en med minna barnbarn på framsidan två små djupingar som farmor älskar..sedan lite bra sidor med motion och sådanst som är bra att komma ihåg antagligen en lila

admin sa...

Jag skulle välja en liten och på framsidan skulle jag ha en bild på min lille kisse som gick bort i våras. Jag skulle välja en stjärndesign högst upp ovanför veckodagarna och jag skulle ha en att göra-lista längst ner. Jag gillar på FB sen tidigare (Sandra M Pettersson). Jag tror jag följer dig sen tidigare på bloglovin.

Så har jag räknat rätt blir det fyra lotter :-)

sandralarsson73@hotmail.com

Julia Rosén sa...

Svårt faktiskt, men den skulle vara rosa och innehålla bilder på familjen och vara i lagomt stort format :)

Gillar redan på fb.
Länkar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503
Gillar redan på bloglovin så jag tryckte gilla på inlägget och blev nr 14

julia.r@comhem.se

erika sa...

Skulle pryda almanackan med en bild på mig och älsklingen.
länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar
gillar på fb.
erikanordin@live.se

M sa...

Min almanacka skulle ha rosa omslag, svart gummisnodd och även linjalen. Rosa-tema på insidan med personliga datum, dagistider och både jobb och väder rutor.

Gillar redan på facebook, Mari Blom heter jag.

jag prenumererar redan, och på inlägget blev jag gillare 14.

Så totalt 3 lotter.

min mail: mixenpixen@hotmail.com

frida sa...

Jag skulle vilja vinna till en av mina systrar som verkligen är i behov av en, jag skulle pryda den med hennes kära barn på omslaget :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med =)
Den skulle få gå i grönt (älskar grön), sedan bilder på barnen - dem vill jag bära med mig överallt ;)

Gillar på fb - Veronica Bredland Bråten

Tipsar på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten

Följer redan på bl, gillar inlägget som nummer 17

veronica_134@hotmail.com

Anna-Carin W sa...

Jag är gärna med! Skulle bli en fin julklapp till min kära mamma :) Gillar redan på FB (A-C Wikberg), har länkat till tävlingen här:
https://www.facebook.com/annacarin.wikberg
Håller verkligen tummarna nu!

annacarinw(at)telia.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar! Min almanacka skulle bestå av en bild på mammas jycke på framsidan och sen allas födelsedatum inuti. Familjens alltså. Det är det viktigaste. Sen skulle min mamma få den i julklapp. Lätt årets julklapp för henne!

2. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

3. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/december/agnes-2-3-4.html#comment

4. Följer dig på bloglovin sen tidigare

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Hur den skulle se ut vet jag inte för jag skulle låta min dotter göra en till sig själv.
2. FB: C Care Regn
3. Tipsat:
https://www.facebook.com/caresextionio/posts/374352445993005
4. Gillat inlägget på BL. Vi är 17 som gillar.

care69(at)live.se

malin sa...

Min almanacka skulle gå i blått och jag skulle ha en bild på New York som jag själv fotat på framsidan :)

maalin_olsson@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha en almanacka i storleken mellan. Skulle valt en fin bild på min dotter som omslag och inuti skulle jag ha många rutor med "att göra" och "listor".

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/december/tavlar-om-en-personlig-almanacka.html#comment

Följer redan din blogg på bloglovin.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anna Norell sa...

Gillat på fb :-)
Jag skulle utforma den med massor av bilder på min familj - inte så originellt - men vill såklart både visa och bära med mig dem överallt.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam