måndag 24 december 2012

Julkalendern 2012: Lucka 24

Jag tävlar om en liten goodiebag från bland andra Disney och lillaKantarell  i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

Vinst:
En vinnare får en spännande liten goodiebag med smått och gott. Bland annat en jättesöt necessär från lillaKantarell, filmerna Chihuahuan från Beverly Hills 3, Musses Klubbhus: Jag hjärta Mimmi och Phineas And Ferb: The Perry Files från Disney, nappar från Lundmyr of Sweden, bok, film och gosedjur med Pino, Cover-Ups från Glada Grodan med mera, med mera. Vinstvärdet ligger på 1300 riksdaler + frakt!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vad du ser fram emot år 2013!

För fem extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla lillaKantarell på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
• Gilla min facebooksida och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 6 stycken. Tävlingen avslutas om en vecka, den 31 december klockan 22:00, så skynda att delta! Lycka till allihopa!

99 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser fram emot ett nytt spännande roligt år med mina älskade barn.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

Är självklart med!
Fem lotter tack!
Gillar er alla tre på Facebook (Camilla Wihlborg).
Följer dig på Bloglovin.

2013 ser jag fram emot att vara mammaledig- förhoppningsvis hela året :-)
Fick vårt andra barn i oktober. Ska bli härligt att se henne växa och utvecklas! Nyfiken på om hon följer storasyster eller allt blir annorlunda...

God jul!

wihlborgskan@gmail.com

Christina Kaakinen sa...

Jag är gärna med!!
Jag ser fram emot vårt Mammamingel 2013 som äger rum den 25 Maj,Norrköping .Välkomna!
Christina Kaakinen
stina38_@hotmail.com

Christina Kaakinen sa...

Har gillat på fb,lilla kantarell och Disney Sverige och din fbsida sedan tidigare .Prenumerar på bloglovin sedan tidigare ,följare 418.Tipsat om tävlingen på fb.
Christina Kaakinen
stina38_@hotmail.com
Tar alla 6 lotter.

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Jag är med och tar 6chanser!

Jag ser fram emot ett lugnt år. Förra året såg vi fram emot 2012, vi var nyblivna föräldrar och hade inga bekymmer i världen, men det visade sig att vi hade det förhoppningsvis värsta året vi kommer uppleva framför oss, det började redan den 3e Januari när min mamma hittades och hade lämnat oss, sedan min släkt som bråkade om det. Missfall, dålig ekonomi, sen fick vi veta att släkten ljög om dödsorsaken på mamma, och jag skulle kunna fortsätta i evigheter, men allt detta har lett till en depression, nu har jag fått en medicin, jag väntar på tid hos en psykolog och nu ser vi fram emot ett bra år där vi kan ha den här mysiga tiden som vi drömde om för ett år sedan, att vi kan lära känna varandra bättre och bara mysa! :)

Jag gillar alla sidorna på facebook - Caroline Andersson

Tipsat om tävlingen här: http://caroliinea.blogg.se/2012/december/aven-pa-julen-finns-det-tavlingar.html#comment

Jag följer dig redan på facebook - Caroline Andersson

Caroliinea@hotmail.com

Anonym sa...

Ser fram emot "livet" som helhet...
annmi.eriksson@hotmail.com

rusty sa...

Namn: Emelina Hagerskans
Mail: emelina@gmail.com
Jag ser fram emot att må bättre år 2013. :)

Extrachanser
Gillar alla tre sidor på FB: Emelina Hagerskans
Följer på bloglovin sedan tidigare.

Anonym sa...

Jag ser fram emot vårt nya hus!
maria_pahlberg@hotmail.com

Millah sa...

Jag är absolut med och tävlar :)

1. Camilla Öman, millahoman@hotmail.com
Eftersom mamma ledigigheten tar slut så ser jag framemot
att komma på vad jag vill göra och bli :)
ser även framemot att jag och gumman ska få ett kanon år!

2. Gillar på fb "camilla millah öman"

3. Gillar på fb "camilla millah öman"

4. Gillar på fb "camilla millah öman"

5. Har dig redan på bloglovin

Hoppas verkligen på tur..
Tack så mycket för alla bra tävlingar & grattis till alla vinnare.

God Jul kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

www.elinalm.se sa...

Ser fram emot att fortsätta min föräldraledighet i vår, i sommarstugan så fort vädret tillåter!

Jag följer dig på bloglovin

god jul!
önskar Elin, fluffot@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

1. 2013 och februari är året och månaden när Melvin blir storebror, just nu är det mesta fokuset på det. Ser fram emot en härlig mammaledighet och även att sonen (stora) skall börja i 6-års till hösten. Spännande.

2. Gillar alla tre FB sidorna (Anna Karlsson)

3. Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/24/lucka-24-hos-agnes-3112/

4. Prenumererar sen tidigare på din blogg via Bloglovin.

blogg@annakarlsson.se

Emlisch sa...

Det jag ser fram emot mest är att se mina små växa upp och bli ännu större! Och självklart att börja träna igen efter ett låångt uppehåll med diverse sjukdomar etc. Hoppas att 2013 blir vårat år- trots att jag eventuellt inte kommer ha nåt jobb!

emlischblogg@gmail.com

Lina sa...

Wow vilken vinst, är självklart med.

1, Ja givetvis ser jag fram emot att se min lilla dotter utvecklas & växa. Men en annan sak jag med ser fram emot är min bästa vän Lisas återhämtning efter cellgifter & strålning. Hon fick i maj veta att hon för andra gången i sitt 30åriga liv fått bröstcancer, en väldigt aggressiv sådan. Men tuff som hon är har hon nu genomgått båd cellgifter & strålning med fina resultat.
Men det är en lååång väg tillbaka och den "gamla Lisa" (hennes ord) är inte med.
Så därför ska det bli skönt att sakta med säkert se "gamla Lisa" hitta tillbaka.. även om hon givetvis är förändrad. Denna skitsjukdomen har ju en tendens att förstöra & förändra folk.

2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Gillar på facebook - Lina Eckerström
4, Gillar din facebook - Lina Eckerström
5, Tipsat på bloggen: http://liiinaj.blogspot.se/2012/12/lucka-24-hos-agnes-nat-alldeles-extra.html
6, Följer dej sedan länge på bloglovin.

GOD JUL :)
linaeckerstrom@hotmail.se

Ida Banck sa...

Jag ser fram emot ett friskt och tursamt år! Det är min förhoppning då 2012 dragit med sig så mycket i form av bortgångar i familjen, canser, svår sjukdom hos en vän och tuff skilsmässa för svägerskan. Nu ser vi framåt, det kan bara bli bättre!

God jul!!
Idapida@banck.se

Kim sa...

Jag vill vara med och tar fem lotter!

Gillar alla tre sidorna på facebook samt dig på bloglovin - Kim Falkenström

Har ingen speciell händelse som jag ser fram emot utan hela det kommande året känns kul. Jag är mammaledig fram till hösten och jag tycker det är så underbart att få vara hemma med våra två små barn, se dom utvecklas och göra framsteg. Det finns inget bättre!

// Kim
kimsan_@hotmail.com

Mathilda sa...

Jag vill vara med :)
Jag ser fram emot att börja livet tillsammans med min son som ska födas i januari :)
mathilda.robertsson@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med.

Ser fram emot att skaffa valp! Det är det största :)

God jul o ha en bra dag ✪
Mvh, Carita
turkost@gmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och under 2013 ser jag mest fram emot att få se min dotter börja förskoleklass. Det är något som känns riktigt stort och speciellt.

Gillar alla sidorna på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/december/tavlar-om-en-liten-goodiebag.html#comment

Följer dig på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

care69 sa...

Jag hoppas att familjen utökas...

care69(at)live.se

Mari sa...

Det jag ser mest framemot 2013 är alla nya spännande utmaningar som kommer att ske. Vad kommer vara mest krävande?
Men ser även framemot att få se sonen växa under ytterligare ett år, vad han kommer lära sig osv just detta år.
Även ska sonen få en ny kusin som anländer i mars det är väldigt spännande det oxå.

Gillar Disney Sverige och din facebook, på facebook. Mitt namn är Mari Blom

Gillar redan din bloglovin, och du har 418 följare just nu. Passade på att gilla tävlingsinlägget oxå och blev gillare nummer 2.

Så fyra lotter.?.

mixenpixen@hotmail.com

Cicci sa...

Tar 5 lotter allt som allt. Gillar alla FB-sidor. :)

& delar även där. Cecilia Marklund.

2013. Jadu, ser fram emot ett färdigt kök, då vårt är helt utrivet och bara gjutrören från avloppet står upp och spisen står där. Kul jul. Sen längtar jag givetvis efter att få se barnen växa o utvecklas :)

ciszi@hotmail.com

Emelie - Mamma till Malte sa...

Jag är jättegärna med! :)

Jag ser framemot juni då jag är färdigutbildad Ekonomiassistent :)

- GILLAT alla 3! "Emelie Johansson"
- Tipsat: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2012/december/vinn-goodiebag-hos-agnes.html
- Premenumererar redan :)

Hoppas på tur! Och ha en riktigt god jul :)
Kram Emelie
x_emelie@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag hoppas det blir ett bra år, jag ska flytta så jag hoppas att det blir bra i nya bostaden.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/december/lucka-24-hos-agnes.html

Spacegirl_@spray.se

Amanda S sa...

1. Jag ser fram emot att få mitt första barn, kan det bli mer underbart? :)

2. Har gillat alla tre FB-sidor (Amanda Skog)

amandasjul@hotmail.com

Marie M sa...

Jag ser mest fram emot att få göra fint i min nya lägenhet! Det ska bli ett bra år.

God jul
önskar
Marie Mattsson
mariemarie_@hotmail.com

Harriet D sa...

1) Den här goodiebagen skulle jag så gärna vilja vinna och sprida lite extra glädje omkring mig med under jullovet! Under 2013 ser jag dels fram emot en återträff med de jag utbildade mig tillsammans med till sjuksköterska för 40 år sen och även kvalitetstid med barnbarn!
2) Gillar på FB! Harriet Danielsson

hibb_sson@ume.se

Madde sa...

Självklart är jag med och tävlar.
Detta vore den absolut bästa julklappen att kunna vinna just nu faktiskt.
William skulle bli så otroligt överlyckligt över allt. Filmerna är perfekt i norrland när man inte orkar vara ute och leka i snön mer och pino är en stoooor favorit här hemma.
Och eftersom att vi precis har flyttat till Norrland från Stockholm så har vi mycket att se fram emot!
Vi ska påbörja ett helt nytt liv, köpa vårt första egna hus tillsammans, sen är det ju datumet 111213.... ;)
Ja man vet aldrig vad som kan hända haha.

Gillar er alla tre på fb, Madelen Jansson.

Länkar på fb.
http://www.facebook.com/jansson.madelen

Är såklart en följare på bloglovin som nr 418. :)

Kramar Madde
http://vhdbrud.blogg.se
jansson_madelen@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Jag gillar Disney och lilla kantarell på FB Sara Carlström.

Jag ser mest fram emot mitt och min mans barn som kommer i vår. Jag kan inte önska mig mer att se fram emot. Det är det största som kan hända oss!
När vi nu har kämpat i 2 år med att bli gravida så känns det som om vi väntat i tre år på detta!

Hälsningar Sara
saracarlstrom@hotmail.se

OliviasphotolifeS sa...

Jag är med.
Jag ser mest framemot att medverka i Sveriges mest amatörsatsade musikal I ljus och mörker. :D

Love and be proud sa...

Hej Agnes!!!

Hoppas att du får en underbar jul med din familj! Kram från huvudstaden!

Jag deltar gärna.

Jeanette S sa...

Jag ser fram emot att få fixa och dona i min trädgård!

Jag önskar dig en riktigt fin julafton!

Emma S sa...

1. Det jag ser fram emot allra mest under 2013 är att om allt går vägen kommer jag och min sambo bli föräldrar under nästa år :-)
2. Gillar bloggen på facebook (Emma Sjöberg)
3. Gillar Disney på facebook (Emma Sjöberg)
4. Gillar lilla Kantarell på facebook (Emma Sjöberg)
5. Följer på bloglovin sedan tidigare 418 följare nu.
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

JoHaNNa sa...

jag ser fram emot att få ett mail att jag vunnit denna fina goodiebag och sen dela den med nära och kära :)

gillar er alla tre på fb: Johanna Hellberg
länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/december/lucka-24-2.html#comment
följer dej sen innan på bloglovin.

Anonym sa...

Lida
Jag är gärna med.
Jag hoppas av hälla mitt hjärta att 2013 blir mycket bättre för mig en 2012

Malin sa...

Jag vill gärna vara med! (Malineandersson@hotmail.se)

Jag gillar lilla kantarell på fb
Jag gillar Disney Sverige på fb
Jag gillar din sida på fb
Allt i namnet Malin Andersson
Jag har tipsat på min blogg http://esmeraldaofbuckland.blogspot.se/2012/12/tavlingsdags.html
jag prenumererar redan på dig i bl.

Carola L sa...

Jag ser fram emot att ha semester för första gången i mitt liv! Jag har alltid jobbat året runt eftersom jag inte haft så pass långa jobb.

Gillar alla på FB (Carola Lind)

Följer dig redan på BL

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/december/goodiebag-2-3-4-5.html

tavlingar(at)officefixarna.com

Lotta sa...

Jag ser fram emot att få följa min dotter växa och utvecklas och fylla ett år i augusti! Hon är mitt framtidshopp och min stora glädje!

Gillar alla sidor på FB!

bitskemma sa...

jag e med:)
de ja se fram emot mest är att vår minsting ska födas=)h*n dyker upp i februari =))
gillar alla 3 på fb- emma roos

lakritzflicka@hotmail.com

Unknown sa...

Gillar hela högen på fejjan, Dessie Borgström!
Följer dej redan på BL och gillade inlägget som nummer 2!
Tips http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/12/lucka-24-hos-agnes.html

God jul och tack för en underbar kalender!
dessie_2000@hotmail.com
http://dessie.nu

qat sa...

Jag tar 6 lotter! :)

Bloggat:http://softkitty.bloggplatsen.se/2012/12/24/9195973-lucka-24/

Gillat allt på FB: ana nordlander lund

Följer på bloglovin'

Svar på frågan: all tid jag kommer att få med mina barn - såklart. Kanske inte så originellt, men ack så sant. ;)

ienannandelavlivet@live.se

Elina Dahlgren sa...

Hej, jag ser fram emot dotterns 2-års dag och att jag ska börja plugga på universitetet, och att jag ska göra en gastric bypass op. så jag äntligen kan få ett liv fyllt av ork och självförtroende :)


Jag gillar alla 3 på fb, och jag prenumererar sedan länge på din blogg på bloglovin, så 5 vinstchanser för mig då :)

ElinaDahlgren07@hotmail.com

God jul!

Johanna - från förort till Förort sa...

Jag ser fram emot att lära känna grannar och föräldrar till barnen på kidsens förskola, då vi nyligen har flyttat närmre familjen men till andra sidan stan.

Gillar alla sedan tidigare (Johanna Kenas) och följer på bloglovin, så jag vill gärna ha fem vinstchanser totalt.

Kram och god jul! Tack för en toppenkalender! :)

veronica hedlund sa...

jag är jätte gärna med i tävlingen.

1. jag ser fram emot att få bli moster i maj till en liten tjej ;-)

2. jag har gillat alla sidor på facebook (veronica hedlund)

3. har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-en-goodiebag-16/ ‎

följer dig redan på bloglovin

god jul önskar veronica

veronicahedlund@hotmail.se

Sara-Sofia sa...

Lott 1: Sara-Sofia Zachrisson, saza1@hotmail.com
Oj, vad ser jag fram emot? Faktiskt något så enkelt som att få tillbringa ännu ett år med min familj i det här underbara, dragiga, kalla gamla huset som vi har köpt. Jag är fortfarande lika glad för att vi har köpt det:)
Lott 2:Gillat som Sara-Sofia Zachrisson
Lott 3.Gillat som Sara-Sofia Zachrisson
Lott 4:Gillar sedan tidigare som Sara-Sofia Zachrisson
Lott 5: Tipsat på http://brunnsbergsfamiljedagbok.blogg.se/2012/december/jultavling.html
Lott 6:Jag prenumererar redan:)

Anonym sa...

Anna Maclarn sonalewa @ gmail.com

Jag ser fram emot ett nytt år av glädje att se mina underbara flickor bli ett år äldre, kanske få besöka ett nytt land, få utveckla min affärsidé med kokosnötolja från Fiji för kroppen och bara få finnas utan för mycket inplanerat. (vilket det blir ändå)! God Jul och ett fantastiskt nytt år! Gillat alla Anna Ka Maclarn

Sara S sa...

Tycker om x 3 och vill väldigt gärna delta i denna tävling! Gillar som Sala Sandstedt och vad jag ser fram emot är att ta upp träningen och lägga av med rökning OCH; det faktum att jag kommit in på min drömutbildning till våren. <3 God Jul!
MVH/ sarasala@live.se

Unknown sa...

Jag är med och tävlar. :)

Det jag ser fram emot år 2013 är april då vår flicka beräknas att komma! <3

Gillar alla sidorna på facebook: Emely Tuväng

God jul. :)

Sarah sa...

Jag ser fram emot husvagnssemestern med familjen :)

God Jul
Sarah, litte_kanske@hotmail.com

Anonym sa...

4 lotter

Gillar dem 3 FB sidorna (Eleonor Hållbus Dahlin)

Jag ser mest fram emot att få lära känna min dotter som föddes igår, vårt lilla julmirakel!

Mvh ELeonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Ser fram emot nya utgrävningar och äventyr inom arkeologins värld - mitt yrke!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Längtar efter att ut och resa, se nya platser 2012 som jag ej sett tidigare!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Längtar nog mest till att få råd att renovera klart mitt hus!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Anonym sa...

Å roligt, jag vill vara med. 2013 ser jag fram emot att få njuta varje stund av min lilla ettårings framsteg. Det händer så mycket just nu :)

/Kicki kicki.olofsson(at)yahoo.se

Trillingnöten sa...

Jag ser fram emot att få ett nytt jobb så småningom och flytta till egen lägenhet med min familj! God jul!!
djelebean@gmail.com

Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen sa...

Jag är med! Det jag ser fram emot 2013 är Bruces 1års dag! Nästa sak är att bebis kommer i april =)

a-birds@hotmail.com

Anonym sa...

Jag ser mest fram emot ett år med mer lycka och kärlek! :)

Kram, Tilda Bengtsson
tilda-bengtsson@hotmail.com

Maria sa...

Jag vill absolut vara med, den skulle vara perfekt att ge till min kompis och hennes dotter! :)
Det jag ser fram emot 2013 är bland annat mycket skidåkning, Åre-resa och förhoppningsvis surfingresa till sommaren, men hoppas även att det blir ett bättre år än 2012 varit då det varit riktigt jobbigt!
mia_dellbo@hotmail.com

Christina Kaakinen sa...

Jag är gärna med!
Gillat lillaKantarell på facebook
Gillat Disney Sverige på facebook
Gillat din sida på fb ,alla sedan tidigare .
Har dig på bloglovin redan .
Tipsat om tävlingen på fb,Christina Kaakinen
stina38_2hotmail.com
Tar 6 lotter.

Marre m.m. sa...

Min lillkille skulle bli helt överlycklig om mamma vann denna superfina vinst! Mysstunderna just nu är rätt få då han har en miljon myror i brallan och jättesvårt för att vara stilla en stund, men denna goodiebag skulle vara ett otroligt bra sätt för honom att stanna upp och se att det finns annat härligt att höra än att bara springa och röja. ;)

Gillar företagen och din sida på Facebook för några extra chanser då jag verkligen skulle vilja ha detta underbara paket till lillkillen. :)

Marre m.m. sa...

Glömde såklart att lämna mailadress & namn. :)

Marie Öberg
marie.oberg@live.com

Ha en fortsatt fin jul. :)

Kram!

Marre m.m. sa...

Och - glömde även skriva att jag följer dig sedan länge på Bloglovin'. :)

/ Marie

Julia sa...

Jag är med, jag ser fram emot att bli färdig undersköterska :)
Gillar alla sidorna på fb redan (Julia Rosén)
Döljer redan dig på bloglovin
Delar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/561163020577754
julia.r@comhem.se

Anonym sa...

Jag har gillat Lilla kantarell och Disney Sverige face book.

Jag gillar din blogg på face book sedan länge och jag följer din blogg, nummer vet jag inte mer än det står 417 följare.

nettan.klar@gmail.com

anette carlsson

Camilla S sa...

1: År 2013 ser jag framemot flytta till ny stad :)

2: Jag prenumererar redan på din blogg på bloglovin :)

'mvh Camilla Sjö
cami.sjo@gmail.com

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, 6 lotter. Ser fram emot att följa mitt barnbarns utveckling, följa min dotter som börjar nytt jobb och min son som har en termin kvar i grundskolan och sedan skall börja gymnasiet.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Gillar på facebook, liselotte andersson
4. Gillar på facebook, liselotte andersson
5. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/12/goodiebag_9681.html
6. Följer dig redan via bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är gärna med!

Jag ser fram emot vår lilla skatt nr. 2 som väntas i början på året!

Jag gillar alla tre sidor på FB (Ingrid Polly)

Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/december/jag-tavlar-om-en-barn-goodiebag.html

Jag följer dej på bloglovin sen tidigare.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Anonym sa...

Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com
Ser fram emot att förverkliga någon liten dröm nästa år,
vem vet, kanske lite närmare mina drömmars mål nästa vår? https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn
Gillar lillaKantarell, Disney Sverige, Agnes - en mammas bekännelser med namnet Elisabet Andersson.
Tipsat om tävlingen på min Facebook, länkat här: https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn
Får alltså 5 st lotter vad jag förstår.

Anonym sa...

Gillar gånger 3
Ser fram emot att det blir mindre med sjukdomar,och Ludde blir frisk.
Tipsar på fb
Ser ut att va mycket bra ha saker till barnbarnen.
evaflood@telia.com

saga sa...

Jag spelade in en film våren 2012, och hade en ganska stor roll. Därför ser jag självklart fram emot filmpremiären!

Jag har gillat alla sidorna(saga johansson) och har fökljt dig ett tag.

sagling@hotmail.com

Anonym sa...

Vi är med
1 gillar redan innan Carro Barro
2, gillar redan Carro Barro
3 gillar redan Carro Barro
4 följer o prenumererar redan bloggen på bloglovin
Caroline_bjarnevi@hotmail.com
Kram o hoppas på tur!!!

Anonym sa...

Hej!

God Fortsättning, hoppas julen har varit precis så mysig som man går hela året och hoppas på.

Jag gillar alla, har aldrig blivit följare tidigare men tror att jag fick nummer 418

Mitt facebook namn är Charlotta Hellström

Och givetvis är jag gärna med och tävlar

Mvh
Lotta Hellström
lottahellstrm@yahoo.se

grangatan 7
46694 sollebrunn

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

1. Jag ser fram emot ett bra 2013 år! Att börja plugga igen, kanske jobba lite med, att alla ska vara friska och att det händer mycket roligt i vårt liv.
2. jag gillar din sida på fb- Debora Persson
3. Följer redan på bloglovin sen innan.
deborapersson@gmail.com

Frida Thorsell sa...

1. frida-88@hotmail.com Jag ser fram emot att våran son ska få ett syskon.
2. Gillar lillakantarell på FB Frida Thorsell
3. Gillar Disney på FB
4. Gillar din sida på FB

Anonym sa...

Hej!
Har gillat alla era sidor och delat!
En lugnt år hoppas jag utan alla förkylningar och andnings svårigheter! Friska barn.
Annars finns så mycket att vara tacksam för.
Det blir säkert ett bra år.Vi går mot ljusare tider. maude@tyfonmail.se

johanna sa...

Hej Agnes
Vilken kanonvinst detta skulle vara. Jag ser framemot att bli husägare förhoppningsvis det kommande året. Vi letar febrilt och det vore underbart att få flytta in i ett eget hus. Gärna tillsammans med Glada Grodan, Pino och Disney såklart.
Jag tar 5 lotter. Gillar på face-johanna andersson och följer dig redan på bloglovin
joi1977@spray.se

Anonym sa...

Vad jag ser fram emot 2013:
Att fira tennbröllopsdag med min älskade make och fortsätta se mina barn växa och utvecklas!

Extra chanser:
Gillar x 3 på FB.
Delar på FB (Kristiina Söderström).
Följer på bloglovin'

God fortsättning!
mvh Kristiina
krieppola@spray.se

Annica sa...

Jag ser fram emot 2013 då jag hoppas att jag hittar kärleken och tänker vara positiv och tänker inte bli sårad. :D och bara lägga all min energi på mig.


bloodsband@live.se

Jessika sa...

Hej!
Är med och tävlar på alla möjliga olika sätt, tror jag blev nummer 420 på bloglovin...

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Jag är med
2013 - Få följa mina barns spännande utveckling, fortsätta med renovering av vårt hus/ tomt, Ska bli moster i början av februari =)
På jobbet arbetar vi för förändring - spännande... m.m.
veronica_134@hotmail.com
2 Gillar Lilla kantarell på fb - Veronica Bredland Bråten
3 Gillar Disney på fb - Veronica Bredland Bråten
4 Gillar din sida på fb - Veronica Bredland Bråten
5 följer redan din blogg på bl =)

Nina sa...

Jag är gärna med.

Ser fram emot att få lämna detta år bakom oss. Dem sista månaderna har varit tunga med bråk hit och dit, inget jobb. sjukdom och sen hundens bortgång på det. Ska bara bli skönt att låta året va bakom oss och hoppas på att 2013 blir ett roligare år för hela familjen. Mysa, planera en riktig semester och hålla ihop som en stark, älskvärd familj.

Gillar samtliga sidor på fb: Nina Bergquist och gillar dig på bloglovin sen tidigare.. Länkar från bloggens fb sida: https://www.facebook.com/pages/Deliciouslyse/194853820552894

God fortsättning.
Mvh Nina
nina_bergquist@bergnet.se

Anonym sa...

Hej!

Är jättegärna med och har gjort alla momenti namnet Maud Sundgren. Blev följare 421 på bloglovin och har delat tävlingen på min facebooksida :o)

Hoppas på megatur :o)

Mvh

Maud i Umeå
maud.sundgren@gmail.com

mamma jakeline sa...

Åh detta tackar man ju inte nej till!
Jag ser fram emot vår flytt till ny ort i februari och helt enkelt vår nya framtid!

Jag har delat på facebook (maria arell), gillat alla på fb och prenumererar redan Så det borde bli 6 lotter, tack!

Mvh Maria (mimmir8@hotmail.com)

Malin A sa...

Jag upptäckte precis att jag glömt berätta vad jag ser fram emot. Så jag skriver ett nytt inlägg och hoppas att det går bra att stryka det gamla?


Jag vill gärna vara med! (Malineandersson@hotmail.se)

Jag ser fram emot det nya året så mycket. Mina barn utvecklas och växer så enormt fort att det är spännande från dag till dag. Tänk då vilka enorma skillnader det kommer bli på ett år!

Jag gillar lilla kantarell på fb
Jag gillar Disney Sverige på fb
Jag gillar din sida på fb
Allt i namnet Malin Andersson
Jag har tipsat på min blogg http://esmeraldaofbuckland.blogspot.se/2012/12/tavlingsdags.html
jag prenumererar redan på dig i bl.

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Tipsar även i min blogg: http://emiliasmor.blogg.se/2012/december/lucka-24.html

monika sa...

År 2013 ska bli ett bra år eftersom jag byggt upp ett nytt hem för mig och barnen efter skilsmässan och vi är nu en liten harmonisk familj som ska ha ett bra 2013!

vh
Monika
utsikten79@telia.com

Sandra - mamma till Molly sa...

1. Hej, jag är gärna med och tävlar. Det jag ser mest fram emot nästa år är sommarlovet tillsammans med min familj. Få busa med dottern hela dagarna och se henne utvecklas och bli mer självständig! :)
2. Gillar på Facebook (Sandra Li)
3. Gillar på Facebook (Sandra Li)
4. Gillar på Facebook (Sandra Li)
5. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2012/december/agnes-julkalender-lucka-24.html
6. Följer dig redan via Bloglovin :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Sofie sa...

1. Jag är gärna med. Nästa àr ser jag fram emot alla planerade resor vi ska göra. Ska bli sà kul!

2. Gillar Sofie Altuntas Lindholm

3. Gillar Sofie Altuntas Lindholm

4. Gillar Sofie Altuntas Lindholm

5. Tipsar pa min FB logg
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/139682202853104

6. Följer redan pa bloglovin

HOPPAS
MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

har även tipsat: http://emiliasmor.blogg.se/2012/december/lucka-24.html

emma sa...

Jag är gärna med och tävlar! =)

Jag ser fram emot ett hälsosammare och mer sparande liv! Jag och min sambo sparar till ett hus och ser verkligen fram emot detta år och som kanske blir det år vi köper vårt gemensamma första hus <3


Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/december/tavling-goodiebag-2.html

Gillar alla 3 på facebook (Emma Öberg)


Jennysen sa...

År 2013 ser jag framemot att slippa min stalker! :) Dessutom ser jag framemot att få en bättre ekonomi, resa och kanske renovera lägenheten lite? :)

Jag tar en extralott genom att länka: http://tavlingsbloggen.soclog.com/p/2012/12/?link=1356817593

jennysen81@gmail.com

Emma - Liljas mamma sa...

♥ Under 2013 så ser jag fram emot att få veta om jag kommer in på en utbildning som jag har sökt. Isåfall ser jag verkligen fram emot att få börja läsa igen! :)

♥ Gillar lillaKantarell på FB.

♥ Gillar DisneySverige på FB.

♥ Gillar din sida på FB.

♥ Har dig redan på bloglovin.

♥ Tipsat om tävlingen här: http://liljasmamma.wordpress.com/2012/12/30/spannande-goodiebag/

Namn: Emma Christina Kemppainen (Även FB)
Mail: emmachk@live.se
Blogg: www.liljasmamma.wordpress.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om en goodie bag =)
Under 2013 ser jag fram emot förändringar, livet har stått still så länge att nu måste någonting hända. Kanske bli lite mer öppen för nya spännande förslag från omvärlden. Ja någon typ av förändring.

Gott Nytt År
Lotta
lottahellstrm@yahoo.se

Anonym sa...

Gillar alla!
Blev följare 421
Delat på min logg. Carina Helen Andersson
Det bästa med 2013 kommer att bli att jag blir mormor för första gången!!!!

Mvh. Carina

carinahelen.andersson@spray.se

Celine Naminah - En aspiebloggare sa...

Jag är ed och tävlar. Jag ser fra et att gå ned mera under 2013

Anonym sa...

Jag ser fram emot en skön vår sommar och att alla ska få vara friska och slippa all hosta och feber!
Sen finns det mycket att vara glad för, att vi alla får vara tillsammans.
maude@tyfonmail.se
Maud Lindberg

Anonym sa...

Hej!

Jag ser fram emot 365 helt oskrivna dagar av möjligheter!!!!

Jag gillar alla sidorna på FB (Annika Nilsson)!

Jag har även tipsat på FB https://www.facebook.com/#!/annika.nilsson.357

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med! (marie.lindberg@bredband2.com)

Jag gillar lilla kantarell på fb
Jag gillar Disney Sverige på fb
Jag gillar din sida på fb
Allt i namnet Marie Lindberg

År 2013 ser jag fram emot att få vara hemma tillsammans med min man och se våra barn växa upp. Att få se vår lille Isac att lära sig sitta och sedan gå. Jag vill njuta nästa år!

Lisette sa...

jag ser framemot att se min son Sam utvecklas och om han gör det i samma takt som sin storebror. =)

Emma W sa...

Jag är med och gillar på fb, emma widman. Följer dig sen tidigare på bloglovin och nu är det 418 st som följer. Det som jag mest ser fram emot nästa år är ännu ett år med vår goa dotter och följa hennes utveckling och alla härliga stunder med henne. Stora som små.
mvh Emma
emma.widman@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam