måndag 10 december 2012

Julkortsfotografering

IMG_8804_1

Efter pepparkaksbaket och sambon åkt till fabriken för ett eftermiddagspass fick jag ett ryck. Fram med finkläderna och sen ta lite bilder på barnen inför julkortsutskicket. Som varje år är det lite joxigt, men för att i år ha två stycken busungar att hålla reda på, så tycker jag det gick ovanligt smärtfritt. Visst, Nomi rymde ju några gånger genom att rulla ur bild, kräkas så fort man skulle fota och visade gärna upp lite roliga grimaser. Men det gick ju till slut och Liam var faktiskt jätteduktig och tyckte till och med att fotograferingen var riktigt rolig.

Många bilder blev det i alla fall och jag har plockat ut de finaste som sambon och jag sedan ska välja på. Därefter lite jox med bakgrund och text i Photoshop innan en bibba med julkort kan beställas, Kommer bli så fint!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooo,det är helt underbart foto,Agnes ♥...
/Puss & Kram från mig!

Anonym sa...

Så fin bild!

www.mammatea.se

Love and be proud sa...

Herregud såååå söta!!!! :)

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Tjusigt!

WEBPRESENT sa...

Underbar bild! :)

Vanilla sa...

Men wow, kortet är ju helt fantastiskt! Modigt att ge dig på fotograferingen ensam också! :-)

Kram

Nina sa...

Å sötisar :D

Junitjej sa...

Vilka söta barn!

JessicaMaria sa...

Jättefint! Var har ni köpt Nomis hårband?

Agnes sa...

Svar till JessicMaria:
Hårbandet är köpt tillsamans med klänningen på Lindex :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så fina =) <3

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam