måndag 17 december 2012

Julklappsjakt

IMG_9352

Liam nallar åt sig en klubba och snurrar i stolarna hos frisören…

Man tycker ju vi borde vara färdiga med julklapparna efter vårt Ullaredsbesök, icke sa nicke. Så idag åkte jag, gubben, Liam, Nomi och min brorsa in till stan. Eller ja, först ett stopp hos Mia där sambon fick sig en hårklippning. Men sen var det dags för stan. Hittade de flesta julklapparna inne på Grand, men det är några kvar ändå och de får vi ta i Kalmar på onsdag. Sen måtte vi vara färdiga. Hoppas kan man ju!

Kvällen har vi ägnat åt bland annat julklappsinslagning, soffmys och kvällsmat. Nomi somnade vi sjutiden och Liam la sig för en stund sedan. Så nu är det bara sambon, som tittar på fotboll, och jag kvar uppe.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt :)
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam