fredag 7 december 2012

Julkalendern 2012: Bonustävling 1

Jag tävlar om en av tre Modig på Blu-ray från Disney i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

Vinst:
Tre vinnare får varsin Modig på Blu-ray från Disney. Vinstvärdet ligger på 229 riksdaler + frakt/film!

Från Pixar Animation Studios, skaparna av Toy Story 3, kommer nu ett storslaget äventyr som utspelas i ett uråldrigt land fyllt av mystik och gamla traditioner. Merida är en skicklig bågskytt med häftigt temperament, och dotter till Kung Fergus och Drottning Elinor. För att hitta sin egen väg i livet bryter Merida en urgammal och helig sed, vilket leder till kaos och raseri i kungadömet. När hon ber en excentrisk gammal klok kvinna om hjälp, går hennes olycksaliga önskan tyvärr i uppfyllelse. De farofyllda följderna tvingar Merida att upptäcka meningen med äkta mod, och hon måste bryta en fruktansvärd förbannelse innan det är för sent.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du skulle vilja se filmen med om du vinner.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen avslutas om en vecka, den 14 december klockan 21:00, så skynda att delta! Lycka till allihopa!

70 kommentarer:

Malin sa...

Jag är med :D
1. Med min familj eller en vän!
2. Gillar på facebook
3. Följer dig på bloglovin sedan innan
Mallemusic@hotmail.com

Nathalie sa...

Denna fina film skulle jag vilja vinna för att kunna ha myskväll med mina fina barn, framförallt mina söner som älskar äventyr dom detta!
Har gillat på facebook, Nathalie wolf nathalie@wolfmarketing.se

Elina sa...

Jag är med! Jag skulle vilja se den med mina småsystrar. De är 10 och 15 men vi kan ändå se Disney filmer ihop. Den yngsta har redan sett den och byggt upp förhoppningarna av filmen eftersom hon hela tiden säger "DET ÄR DEN BÄSTA FILMEN NÅGONSIN!"

+ Följer dej redan via bloglovin, så gillade inlägget istället som nummer 1
+ Gillar Disney på facebook - Elina Backeby


e.backeby@gmail.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

gillar med namnet Monia Sundgren

moniasundgren@hotmail.com

Desirée Larsen sa...

4 stycken vinstchanser tack =)

*Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja se filmen med mina underbara barn. Dottern skulle bli överlycklig över denna film som hon så länge har pratat om att få se.

*Gillar Disney på Facebook (Desirée Larsen)

*Tipsar på FB: Desirée Larsen - http://www.facebook.com/desiree.larsen/posts/356793694416832

*Prenumererar redan på din blogg på Bloglovin. Gillar detta inläss som gillare nr 2.

Desirée Larsen
dezzii@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja se den med mitt barnbarn som har diabetes & mysa riktigt mycket :)
A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Ing-Marie sa...

Jag skulle se filmen med mina fyra döttrar.
ithorsell@yahoo.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!

Modig skulle jag se tillsammans med mina tre barn. Ett äventyr som räcker från jullovet och ända fram till påska!

1 extra lott: Gillar på FB (Kristiina Söderström)

mvh Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

Jag skulle se filmen med mina döttrar. Så bra att det äntligen kommit en film med en stark modig tjej och inte alltid bara killar.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag vill vara med och tar alla lotter :)

- Jag skulle vilja se filmen med min son Jonah som är 4,5 år. Han har sett filmen på tvreklamen och säger varje gång att han vill se den.. :)

- Gillar redan Disney på FB (Sara Kramer)

- Har delat här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/100446510125973

- Följer dig redan på Bloglovin men gillade inlägget och blev gillare nummer 3 :)

Kim sa...

Jag är med! Skulle se filmen med mina småkusiner samt min äldsta son!
Gillar på Facebook - Kim Falkenström
Gillar dig sen innan på Bloglovin :-)

Maria sa...

Den filmen är så himla bra! :)
Jag och en kompis var ppå den på bio, båda älskade den, så jag skulle nog vilja se den med henne igen! :D
mia_dellbo@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Älskar dessa Disney filmer och skulle titta på den med min dotter :)

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar.

1. Jag vill se filmen tillsammans med mina barn. Linus och Simon såg filmen på bio och säger att den är jättebra, jag har inte sett den ännu, inte maken heller, och jag tror ju även att Rasmus och Jonathan kommer fastna en aning!

2. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/december/agnes-2-3-4-5-6-7-8.html#comment

4. Följer dig på bloglovin

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

jessamy sa...

Hej.

Jag är med. Skulle se den med min dotter nedkrupen i hennes lilla juniorsäng. Bara vi och något att mysa med ett tänt ljus i fönstret. Vad glad hon skulle bli :)

Jag följer dig redan på BL. Gillade inlägget och blev nr 4.
Tror jag gillat på facebook sen tidigare. ´Linnéa Möller. (kan ej kontrollera då jag sitter på jobbet och det är spärrat, ordnar hemma).

mvh jessamy_@hotmail.com

Mathilda sa...

Om jag vinner så skulle jag se filmen med min bästa vän. En myskväll med en riktig girlpower film som jag förstått det :)
mathilda.robertsson@gmail.com

Johanna - från förort till Förort sa...

Åh, toppenfilm!

Jag och dottern såg den på bio, och jag vet att hon skulle bli överlycklig av att få se den igen. Så jag säger att jag vill se den med familjen, för pappisen är också nyfiken på den. :)

Gillar Disney på FB, dig på BL (Johanna Kenas)

johanna (at) kenas.se

Anonym sa...

hej
carro barro, caroline_bjarnevi@hotmail.com
1, jag vill se filmen med min son och sambo, dottern är för liten så hon får nog sova middag ;)
2, jag gillar disney på fb
3, jag prenumererar på bloglovin redan.

Linda sa...

Jag är med!

Lott 1: Jag skulle se filmen med min lille son och min man!
Lott 2: Gillar Disney på Facebook, Linda Norrman
Lott 3: Jag är redan prenumerant på din blogg på Bloglovin :)

MVH Linda
linda3355@hotmail.com

Pernilla W sa...

Jag är med :D
1. Med min familj när vi på landet i jul ska Va, då skulle denna filmen passa toppen Bra!!
2. Gillar sedan tidigare på facebook Pernilla Wamsjö
3. Tipsar/Länkar på fb samma namn som ovan
3. Följer dig på bloglovin sedan tidigare, blev nr 5 att gilla inlägget

Anonym sa...

Hej

Jag har gillat Disney på FB med mitt namn Sara Carlström.
Jag är gärna med och tävlar :)
Om jag vinner vill jag se filmen med min barnsliga man :)

Hälsningar Sara
saracarlstrom@hotmail.se

Stina sa...

Jag är gärna med!!!
Gillar på fb (stina gu) och jag följer dig på bl (vi är 388 följare!)

Om jag har tuen tt vinna så vill jag se filmen med mina två flickor och grannarna och deras pojkar! En riktig filmkväll!

Kram Stina
stinaaan@gmail.com

Anonym sa...

Med min modige lille son.

allatidersanna@hotmail.com

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla. Jag skulle se den med min grabb! :) Gillar på facebook (Emely Tuväng)..

emely_tuvang@hotmail.com

Sandra Åkerström sa...

Jag skulle vilja se den med min son och min man:) Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström (sandra_83se@yahoo.se)

erika sa...

Jag är med. gillar på fb

erika sa...

länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Jag vill se filmen med min femåriga son.
2. FB: C Care Regn
3. Tipsat.
https://www.facebook.com/caresextionio/posts/456311937759019
4. Är följare, vi är nu 7 som gillar inlägget.

care69(at)live.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle ge filmen till min dotter Alva i julklapp. Vi bägge två älskade filmen när vi såg den på bio.

Gillar Disney på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/december/tavlar-om-filmen-modig-pa-blu-ray.html#comment

Följer dig på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Fröken svår sa...

Jag skulle vilja se filmen tillsammans med min dotter som precis börjat uppskatta tecknat.
Jag gillar på fb;
https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
Jag har tipsat;
http://barajagtestarturen.blogspot.se/2012/12/agnes_7.html
Jag följer dig via bloglovin.
rockbarnettavlar@hotmail.com

Carola Paro sa...

Om jag skulle ha sådan hiskelig tur att jag vann denna så skulle jag se den tillsammans med min fina familj. Maken och jag sätter oss i soffan med ett barn var i famnen, vi njuter av att vara tillsammans, av lugnet, glädjen och den kärlek som är så självklar i vår familj.

Jag gillar på Facebook (Carola Paro)

Jag har tipsat på Facebook (http://www.facebook.com/Barbamama/posts/289157021204400)

Jag prenumererar på din blogg sedan flera år tillbaka.

barbamama78@gmail.com

Tessan sa...

*Jag skulle se filmen tillsammans med min son.
*Gillar på FB (Therese Johnson)
*Tipsar på min blogg (http://tavla.blogg.se/2012/december/modig-blu-ray.html)
*Följer sedan tidigare via Bloglovin

tavlablogg@hotmail.se

Lotta sa...

Jag är gärna med i tävlingen! Vill se filmen med min sambo då vi båda älskar Disney och när min dotter blir tillräckligt stor vill jag se den med henne!

Gillar Disney på FB (Lise-Lotte Larsdotter)

lotta.larsdotter@gmail.com

Sanne sa...

Jag skulle vilja se filmen med min lillasyster.
AliceMeyeer@yahoo.com

Fröken M sa...

Klart jag vill vara med !

Jag skulle se filmen ihop med mina killar - film, mys och popcorn är en favorit här hemma :)

Gillar disney på fb - M Mela Johannesson

Följer med BL sedan tidigare, men blev nr 8 attgilla inlägget !

och länkar på min fb !

frokenmela@mail.com

Emma S sa...

1. Vill supergärna vara med så jag kan se filmen med min systerdotter
2. Följer bloggen sedan tidigare på bloglovin
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Malin sa...

Jag skulle kolla på filmen med min favoritkille Kalle!

Gillar på FB (Malin Bergling)

Anonym sa...

Modig är min lille kille,
på Disneyfilmer han har fått dille.
denna film på önskelistan står,
håller tummarna att vi den får!

jennyorust@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar!
1. Ville ju se den på bio med sonen men hann inte, vi har en sån liten biograf i vår stad så framför allt barnfilmer visas så sällan. Jag skulle därför se den med min lilla herre.
2. Jag gillar på facebook- Debora Persson
3. Följer redan på bloglovin sen innan, gillar inlägget som nummer 9

deborapersson@gmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle se filmen med min lillebror.

Carola L sa...

Jag skulle se den med alla mina barn - tror att alla skulle gilla den!
Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/december/modig.html
Gillar inlägget som #10

tavlingar(at)officefixarna.com

Julia sa...

Jag är med :)
Gillar Disney på fb (Julia Rosén)
Delar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/446909778697146
Gillar redan på bloglovin, blev nr 11 att gilla inlägget.
julia.r@comhem.se

Helene Wiklund sa...

Jag är med och tävlar! :)

1. Jag skulle vilja titta på denna med min son, hans första film isf!

2. Gillar, Helene Wiklund

3. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/december/modig-1412.html#comment

4. Följer dig redan :)

helenewiklund@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Skulle se filmen ihop med min 5åring.

Gillar på FB, Anna Karlsson

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/07/modig-1412/

Följer dig på Bloglovin och gillar inlägget som nr 12

blogg@annakarlsson.se

Ida Banck sa...

Hej!

Jag skulle vilja se den med barnen och min man :)

God jul!

Louice sa...

Jag är med och tävlar: Vill gärna se filmen med mina killar, dem skulle älska den. Hade tänkt att se den på bio, men det blev inte av.
Har även gillat på facebook - Louice Funke

Kramar

Maria W sa...

1) Jag skulle vilja se filmen med min barndomskompis Carro. Vi såg alla nya Disneyfilmer tillsammans när vi var små och det vore kul att blåsa liv i den traditionen igen och också ha med våra döttrar!
2) Gillar på FB! Maria Westerberg

maria.westerberg@skola.vasteras.se

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Jag vill såklart vara med och tävla! Kniper två lotter:
1. Jag skulle vilja se den med min stora prinsessa. Hon är så modig, men måste påminnas om det ibland (som nu när det är tufft i skolan med många hårda ord)
2. Följer redan på Bloglovin, gillar inlägget som nr 14
/Anna
anna@granath-steen.se

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Jag skulle se den med Robin, såklart! Kanske också med systers barn när dom kommer upp mellan jul och nyår :)

Kickan sa...

Jag skulle vilja se filmen tillsammans med min dotter då vi inte hade råd att se den på bio

kickan
kcikanjuliusson@gmail.com

bitskemma sa...

jag e med=)
jag skulle ge den och se den med min dotter såklart=)perfekt mellandagsmys=))
2.gillar på fb- emma roos
3.länkat på bloggen http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/12/modig14dec.html

lakritzflicka@hotmail.com

Carolina sa...

1. Med denna film jag en mysig stund med barnen skulle få - deras ögon skulle glittra av glädje, båda två. <3
2. Jag gillar på FB (Carolina Åhsberg)
3. Länkat: http://www.carolina1979.se/?page_id=7
4. Följer dig redan på Bloglovin' sedan länge.

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Jag tar 4 vinstchanser.

1. Jag skulle vilja se filmen tillsammans med min familj.

2. Jag gillar disney på facebook - Caroline Andersson

3. Jag har tipsat om tävlingen i min blogg: http://caroliinea.blogg.se/2012/december/dagens-tavlingar-2-3.html#comment

4. Jag följer dig redan på bloglovin

caroliinea@hotmail.com

Linda sa...

vill gärna vara med och tävla med tre lotter, och jag hoppas vinna så jag och mina 4 barn får se den här när vi har fredagsmys :)

gillar och tipsar på fb (Linda Granberg)

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Lisette sa...

jag vill såklart se filmen (DVD) med min son loke som inte alltid själv är så modig. MEN när han självmant hoppar från startpallen i badhuset, då är han minsann modig!

delar på facebook och blogg, har även gillat disney på facebook!
http://www.facebook.com/lisettebacksro

Linda sa...

jag är med :D jag skulle se filmen med min älskade pojkvän :D
Linnros@live.com

Amanda sa...

Jag vill gärna vinne denna så jag kan se den tillsammans med mina små (och stora?) älsklingar i jul.

1. Jag gillar - Amanda Ydnäs
2. Har delat - Amanda Ydnäs
3. Följer sen innan. Gillade inlägget som nr 15.

creyla@live.se

Anonym sa...

Vill gärna vara med!
1) Vill se filmen med min älskling Magnus för vi ääälskar Disney Pixar-filmer! Även vår tre-årige son gillar Disney, så det kan tänkas att det blir hela familjen som (förhoppningsvis!) sitter på juldagen och smälter julmaten och tittar på Modig! Tesse/therese.algo@gmail.com
2) Gillar på FB

Anonym sa...

Är gärna med och deltar med 3 lotter.

1. Skulle vilja se filmen med mina tvillingtjejer, som har pratat så mycket om att de vill se den.

2. Gillar på fb som Sanna Andersson

3. Är redan följare av din blogg

MVH
Sanna Andersson
exactis@hotmail.com

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Jag vill se den med min dotter! Jag lovade henne att vi skulle se den på bion här i stan när den gick här, men då blev hon sjuk..
Det vore en superbra julklapp :)

Jag gillar Disney sen tidigare, Camilla Lagerman
Följer dej på bloglovin sen tidigare.

Håller tummarna hårt!

saga_bus@live.se

Anonym sa...

Gillat Disney

http://www.facebook.com/elisa.huolman/posts/507206419313520

Följare 396 :))

Häls Elisa
nordelia@live.se

Mia sa...

Hej! Jag är gärna med & tävlar med 3 lotter.

1.Jag hoppas kunna få denna film med min 4-åriga dotter som inte sett den än.

2. Gillar på fb som Mia Emilsdotter

3. Är redan följare av din blogg.

Mvh Mia Emilsdotter
scorpion_m4@hotmail.com

Unknown sa...

Vill jättegärna vinna!

ANdreas Rödebäck

Angelica sa...

Klart jag är med

3 chanser

1. här kommenterar jag :D *ler*
2. Delar på facebook
3. Gillar Disney sedan länge

Nu hoppas jag att sonen får sin favoritfilm i julklapp <3

Anonym sa...

Jag gillar på Facebook.
(Hanna Westman)
Jag tänkte se Modig med mina modiga småsyskon.
hannawe@live.se

Madde sa...

Klart jag är med. :)

Jag skulle vilja ta en kväll med sonen när jag äntligen får träffa honom igen efter 1,5 månader ifrån varandra.
Han älskade Modig när vi såg den på bio och tror absolut att han skulle tycka lika bra om den hemma med mig och en stor popcorn skål. :D

Gillar disney på fb.
Madelen Jansson.

Delar på fb.
http://www.facebook.com/jansson.madelen

Följer dig på bloglovin.
Nu är det 404 stycken med mig som gör det.

Håller tummarna.

kramar Madde
jansson_madelen@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja se filmen med min son.
Gillar Disney på facebook.
Mvh Annca Johansson
mittoliv@hotmail.com

Linda sa...

jag är såklart med såhär i sista minuten. delar på fb, gillar disney och gillar på bloglovin sedan tidigare =)

vill se filmen med min dotter och om sonen sitter stilla vill jag se även med han =)

Linda sa...

länk fb till min sida där inlägget finns https://www.facebook.com/linda.hedenbergfdengstrom

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar å hoppas få se filmen tillsammans med min son och min mamma då båda två nyss börjat förstå tjusningen med Pixars filmer.

Jag gillar Disney på Facebook.
Jag följer sedan tidigare dig på bloglovin.

/Karin Danielsson
Prinsessan1974 (at) hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam