onsdag 5 december 2012

Julkalendern 2012: Lucka 5

Jag tävlar om ett presentkort på 300:- från Caseapp.se i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

Vinst:
En vinnare får ett presentkort på 300:- från Caseapp.se! För presentkortet kan man köpa ett personligt iphoneskal med egen bild, och även iphone 5 skal som är helt nytt i sortimentet. Vinstvärdet ligger på 300 riksdaler + frakt!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta hur just ditt skal skulle se ut om du vann.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Caseapp.se på facebook
och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på
min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen avslutas ikväll den 5 december klockan 22:00 så skynda att delta! Lycka till allihopa!

47 kommentarer:

Anonym sa...

På mitt skal skulle det vara en bild på mina två barn som stänker vatten på varandra i badkaret.

Åsa Lindgren
asa101@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar.

1. Skulle designa ett skal med våra fem barn på. Det skalet skulle jag sen ge till min kära svärmor som tack för all hjälp hon bistått med den senaste tiden. Det är hon värd!
2. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
3. Tipsat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/december/agnes-2-3-4-5.html#comment
4. Följer dig redan, blev nr 1 som gillade inlägget

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Wow vilken present det vore att vinna detta (fyller år idag ) skulle ha en bild på mina två små busfrön så dom alltid är med mig.- så jag kan titta på dom nä jag saknar dom.

Emlisch

http://emlisch.blogg.se
emlischblogg@gmail.com

Lina sa...

1, Jag äger själv ingen IPhone men min man har och det hade vart kul att ge han ett med en fin bild på han & dottern :)
2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Följer dej o gillar inlägget som nr 2.

Ha en bra dag !
linaeckerstrom@hotmail.se

Johanna - Från förort till Förort sa...

Jag har en så fin bild på båda barnen, den skulle bli ett toppenmotiv på ett julklappskal till mormor.

Gillar CaseApp (Johanna Kenas) och följer på Bloglovin, tipsar också på FB: http://www.facebook.com/#!/maersta

johanna@kenas.se

Johanna sa...

Mitt skal skulle ha en bild på min dotter med sin pappa. Har så många fina bilder på dem och att alltid ha med en som skal på telefonen skulle bli en toppenfin julklapp till mig själv :)

johannavictoria_@hotmail.com

Anja Håkanson sa...

Jag är med! :) Skulle nog köpa nåt glittrigt och blingit skal om jag vann!
Gillar på facebook. (Anja Håkanson)
Följer dig redan! :)

/Anja Håkanson, anjahakanson@hotmail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

* Jag skulle göra ett skal med min fina dotter på, perfekt till nya iphonen!
* Gillar med namnet Saga Påhlsson.
* Här tipsar jag:
* Följer dig redan och blev nr 3 att gilla inlägget :)
Saga påhlsson, sagapahlsson@live.se

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

oj, jag glömde ju länken! Här är den: http://emiliasmor.blogg.se/2012/december/agnes-julkalender.html

Sanne sa...

Jag skulle ha en bild på min hund Link. Han är min bästa vän.
AliceMeyeer@yahoo.com

Sofie sa...

1. Jag skulle välja ha en fin bild pà mig och min underbara man <3 Vet precis vilken jag ska ha

2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas Lindholm

3. Tipsar pa min fblogg
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/519686908041849

4. Följer pa bloglovin och blev nr 5 att gilla inlägget

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Om Emelie sa...

- Emelie vill vara med å tävla.
- emelielundin@gmail.com
- Valet är rätt solklart - en bild på våra fina barn Hugo&Vilma skulle pryda mitt skal.
- Gillar på FB

Millah sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar :)

1. Väntar just nu på att min nya mobil ska anlända
så det vore perfekt med ett nytt fint skal till den också.
Jag skulle ha en bild på mig och min dotter :)

2. Gillat på Fb "camilla millah öman"

3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2012/december/presentkort-2-3.html

4. Har dig redan på bloglovin


HOppas på tur.. Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Myran sa...

Hade velat vinna till min sambo, som har iphone. Hade velat göra ett personligt skal med en fin bild på vår dotter. Vet att han hade blivit glad för det! :)

zebramyran@hotmail.com

bitskemma sa...

jag e med=)
om jag vann hade jag gjort ett skal med min dotter på i svartvitt=)
2. gillar på fb- emma roos
3.länkat på bloggen http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/12/caseapp5dec.html

lakritzflicka@hotmail.com

Love and be proud sa...

Jag är gärna med! Skulle välja en bild från familjesemestern i Thailand och föreviga den!

Anonym sa...

Mitt skal skulle ha en bild med våra tre barn på och det skulle bli en julklapp från dem till sin pappa.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

qat sa...

Har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2012/12/05/9100616-lucka-nr-5-ar-oppen-igen/

Gillar på FB (ana nordlander lund), är följare nr 385 på bloglovin' och jag skulle absolut använda något av mina egna vackra foton på skalet, så att det verkligen blir helt unikt. Fotar en hel del natur, så det skulle förmodligen bli på något sånt. Har rest en del i norge och tagit en hel del fantastiska bilder bland bergen. :)

ienannandelavlivet@live.se

Sarah sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! Två lotter, tack :)
Om jag vinner skulle jag vilja ha en bild på mina fina pojkar på skalet, jag har en så fin bild som jag så gärna hade burit med mig!
Jag har länkat till tävlingen (blogginlägget) från min FB, men hur jag länkar den här i kommentaren har jag ingen aning om! Du länkas ju bara till min FB-sida, inte till tipset. Sarah Håkansson heter jag på FB.
Håller tummarna hårt!!
Kramar Sarah

Mathilda sa...

Jag gillar på facebook - Mathilda Robertsson
Om jag skulle vinna så skulle jag ge ett skal till min mamma med hennes första barnbarn på :)
mathilda.robertsson@gmail.com

Linda sa...

Jag är med!

Lott 1: Jag skulle ha en bild på min son Nils som omslag på min Iphone, skulle bli så fint! Hoppas, hoppas på vinst! :)
Lott 2: Gillar Caseapp på Facebook, Linda Norrman
Lott 3: Prenumererar på din blogg på Bloglovin sedan tidigare!

MVH Linda
linda3355@hotmail.com

MyzaaN sa...

1.jag är med, om jag vinner får det blir ett skal med en bild på mig & min älskling :)

2.har gillat på fb med MY Thulin

3. Prenumererar sedan tidigare på bloglovin

Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Gillar caseapp på facebook (Emma Öberg

Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/december/tavling-caseapp-2.html

Prenumererar på din blogg; #4157 i Alla , #24 i Familj

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma sa...

1. Jag har ett skal som jag köpt för 30 kr på dollarstore. Det är fult, det börjar gå sönder och är alldeles smutsigt. Så ett nytt fint skal står högt upp på min önskelista!

2 & 3. Gillat och Delat (Elin Tegström)

4. Jag har följt din blogg läääääänge :)

mail. elinteg81@gmail.com

Stephanie sa...

Hej!
Jag är med och tävlar! ( Email - stephanie.halberg@hotmail.com )
Om jag vann skulle jag vilja ha en bild på mig och min vän Amanda på :)

veronica hedlund sa...

jag är jätte gärna med och tävlar om ett skal.
om jag vann skulle jag köpa ett fint skal med bild på mina älskade barn och så skulle de få ge sin pappa det i julklapp.

jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-ett-skal/

följer dig redan på bloglovin

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Agnes - JULKALENDER MED FINA PRISER sa...

LOTT 1:
Agnes Åsberg
aggehh.blogg@hotmail.se
Vad som skulle pryda skalet får min lillasyster avgöra eftersom det är hon som skulle få det :)

LOTT 2:
Gillar med namnet Agnes Åsberg

LOTT 3:
Följer dig på Bloglovin sedan tidigare

Amanda S sa...

Jag och min pojkvän ska förlova oss i jul och jag skulle vilja göra ett skal med våra ringar på.

Har gillat Caseapp (Amanda Skog) så två lotter tack :)

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar!
Om jag vann skulle jag göra ett skal till min storebror som bor 130 mil ifrån oss och han har endast träffat mina två barn ett par gånger. Så en fin bild på barnen skulle det bli på skalet! :)

Jag gillar på facebook- Debora Persson

Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/12/05/9101353-lucka-5-caseapp/

Jag följer din blogg på bloglovin och gillar inlägget som nummer 5

deborapersson@gmail.com

Anonym sa...

Självklart val: foto på lillkillen så kan han vara med på jobbet!

/Elin, fluffot@gmail.com

Anonym sa...

En Vinstchans...
Mitt skulle vara svart med en golfspelare på ;)
annmi.eriksson@hotmail.com

Saga sa...

jag skulle ha ett skal med dem 2 barnen, och med limegrönadetaljer och någon fin peppande text.

sagling@hotmail.com

har prenumererat på din blogg länge :D

/Saga

Anonym sa...

Jag har gillat Caseapp.se på deras face book.
Jag är följare nr 383.

Ing-Marie sa...

Med en bild på mina fyra döttrar.
ithorsell@yahoo.se

Carola Paro sa...

Om jag vann skulle jag välja att ha foton på barnen på skalet. Gärna ett från där vi fick Sydney att smaka på hamburgare, det var så himla kul när hon insåg att hon gillade det! Hon hade vägrat smaka i flera år innan...

Jag gillar CaseApp på Facebook.

Jag har tipsat på Facebook.

Jag prenumererar på din blogg, det har jag gjort i några år nu.

barbamama78@gmail.com

Unknown sa...

Tar alla lotterna jag ;)
Gillar på fb under Dessie Borgström.
Tips! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/12/5-december_5.html
Följer dig på BL!

Malin Midenheim sa...

Självklart skulle jag ha foto på alla mina barn på skalet!

mammaTEA sa...

Jag skulle vilja ha ett skal till min man med mig och barnen på så han kan titta på oss även när han är på jobbet.

Följer din blogg.

Cicci sa...

"Mitt" skal skulle vara min pappas skal. Skulle vara lila med Ik Tords logga på. Då han varit engagerad i den klubben i över 50 år! Han lever för de lila kineserna. ;)

Gillar o lönkar på FB. Cecilia Marklund.

ciszi@hotmail.com

Helena Lindgren sa...

Jag är med

1.Jag skulle ha en bild på min mamma och pappa så jag bär med mig dom hela tiden.

tar alla extra lotter

2.Gillar på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

3.Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/23541283/taevling-hos-agneslauedberg-vinn-presentkort-300-kr-paa--caseappse.htm#WriteComment

4.Följer dig på bloglovin sedan förut

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

jag är med :) Jag skulle göra ett skal till svärmor med min dotter på - alltså hennes barnbarn :)

moniasundgren@hotmail.com
Gillar på fb med namnet Monia Sundgren

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Jag skulle så klart göra ett skal med ungarna på.
2. FB: C Care Regn
3. Tipsat:
https://www.facebook.com/caresextionio/posts/394796760594878
4. Är följare på BL och har gillat, vi är åtta som gillat inlägget.

care69(at)live.se

frida sa...

Jag skulle så gärna vilja vinna ett skal till min älskade mamma som fyller år två dagar efter julafton. Jag skulle pryda skalet med hennes älskade barnbarn, skulle bli en underbar present :)

Maria sa...

Jag har själv ingen iphone så min kompis skulle istället få presentkortet då hon har en iphone, gillar att ha olika skal och fotar väldigt mycket, detta skulle bli en perfekt julklapp till henne! :)
mail: mia_dellbo@hotmail.com

Julia Rosén sa...

Den skulle vara rosa och ha en bild med mina barn på :)
Gillar på fb (Julia Rosén)
Tipsar på fb http://www.facebook.com/julia.rosen.503
Följer redan på bloglovin och blev nr 9 att gilla inlägget.

Cissi - mamma till Emma och smurfen sa...

Jag skulle vänta tills bebis är ute och ha första syskonbilden på mobilen! ;)

Är redan prenemurant hos dig på bloglovin.. ;)
och tipsat; http://cissitavlar.blogg.se/2012/december/lucka-5-hos-agnes-caseapp-skal.html

cecilia_nortoft@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Givetvis skulle de få vara bild på barnen, alltid bära med dem =)
veronica_134@hotmail.com
2 Gillar deras sida på fb - Veronica Bredland Bråten
3 Följer redan på bl, gillar inlägget som nummer 10

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam