söndag 9 december 2012

Julkalendern 2012: Lucka 9

Jag tävlar om en tröja från Lucky Ellen i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

Vinst:
En vinnare får tröjan Calle Blå i valfri storlek (mellan 98/104 och 146/152) från Lucky Ellen! Tröjan är i riktigt ball farfarsmodell och passar både pojkar och flickor. Vinstvärdet ligger på 249 riksdaler + frakt!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta gärna varför du vill vinna och vilken storlek du vill ha vid vinst.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Lucky Ellen på facebook
och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på
min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen avslutas ikväll den 9 december klockan 22:00 så skynda att delta! Lycka till allihopa!

Julklappstips! Ange koden “agnes i butiken och få 30% rabatt på dyraste varan i din beställning. Gäller under 9-10 december.

41 kommentarer:

Wihlborgskan sa...

Är gärna med.
Två lotter tack.

Blev nummer tre att gilla inlägget på Bloglovin.

Min flicka fyller tre år nästa söndag och vi gillar kläder både hon och jag!
Hon skulle bli glad för en snygg tröja i strl 110 om vi har tur :-)

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med och tävlar om en tröja i stl 122/128

Länkat här


http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/08/lucka-9-hos-agnes-912/

Gillar på fB, Anna Karlsson

Följer dig på BL sen förut

blogg@annakarlsson.se

Anonym sa...

Sonen harstuckit i väg snabbtpå längden så en nytröja somtäcker hela armarna vore toppen.
En 98/104 skulle sitta perfekt på honom.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Madde sa...

1. Vill gärna vinna den i storlek 110:)
2. Har gillat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen
3. Tipsade på FB med samma namn.
4. Följer din blogg sedan länge!
madeli@hotmail.se
Håller tummarna som vanligt!

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Jag vill vinna tröjan då jag försöker samla ihop en växalåda till varje barn här hemma. Stl 110 skulle bli toppen, för då kan ena sonen ha denna nästa sommar eller redan under våren, beroende på hur tröjan är i stl. Han skulle vara så fin i den!

Gillar på FB sen innan. (Cim Runfors)


mansondust@gmail.com

Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar sa...

Är med i denna fina tävling.

Gillat (Ninnie Nilsson)

Följer redan på Bloglovin.

Tipsat på min fb.

Skulle va super kul att vinna denna fina tröja åt min äldsta son i strl 110-116.

ninni. 648@gmail.com

Nu hålla tummarna.

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna för jag tycker farfarströjor är så fina! Sonen klär så bra i det (klär kanske bra i allt förresten! ;p) Vi skulle behöva 98/104 storlek.

Delar på Facebook.

ciszi@hotmail.com

Anonym sa...

& gillar!! :p

saga påhlsson sa...

Jag skulle vilja vina tröjan i strl 98/104 till min fina dotter. Hon skulle passa så bra i den!
Gillar med namnet saga påhlsson.
Följer dig redan på bloglovin och blev nr 4 att gilla inlägget :)
Sagapahlsson@live.se

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med! Och har gillat på Fb

Anan Larsson

vänliga adventshälsningar

allatidersanna@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle vilja vinna i storlek 98/104. Jag vill gärna vinna för jag tycker att den är så fin och den passar både till flickor och pojkar.

Mathilda sa...

Vill gärna vara med och tävla :)
Vill vinna i storlek 98/104
mathilda.robertsson@gmail.com

Nathalie Eriksson sa...

Nathalie Eriksson , miniinatta@hotmail.com
Jag skulle vilja vinna en tröja i 110 för att min son skulle verkligen behöva en ny tröja då dom han har börjar bli slitna !
Gillar på fb :) (Nathalie Eriksson)
Bloggar självklart :D http://miniinatta.blogg.se/?tmp=570942
Följer redan din blogg på Bloglovin :)

Maria W sa...

1) En jättefin tröja som skulle matcha fint till ett par byxor och en kjol som min lilla dotter har fått av mormor! Om vi vann skulle vi gärna ta storlek 98/104 :)
2) Har gillat på FB! Maria Westerberg

maria.westerberg@skola.vasteras.se

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla. :) Skulle vilja vinna storlek 98/104 till min goa son! :D Han hade blivit glad över en ny tröja.

Gillar på facebook: Emely Tuväng

emely_tuvang@hotmail.com

Linda sa...

Jag är med!

Lott 1: Jag vill gärna vinna en Calle Blå tröja i stl. 98/104. Den ska min son få i julklapp i så fall, så har han något att växa i! :)
Lott 2: Jag gillar Lucky Ellen på Facebook, Linda Norrman.
Lott 3: Prenumererar redan på din blogg på Bloglovin!

MVH Linda
linda3355@hotmail.com

Lina sa...

Jag är gärna med.
1,Tycker det är löjligt med att flickor ska ha rosa & pojkar blått utan klär gärna dottern i "killfärger" som det så fint kallas.
En fin blå tröja att matcha hennes blå ögon med i stl 98 hade vart finfint.
2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Följer dej sedan länge :)

Ha en fin dag !
linaeckerstrom@hotmail.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Jag vill gärna vinna till min son i stl. 122/128.
2. FB: C Care Regn
3. Tipsat:
https://www.facebook.com/caresextionio/posts/402560283154568
4. Gillar på BL, vi är nu fem som gillat inlägget.

care69(at)live.se

Anonym sa...

Jag vill vinna en i storl 110/116. det vore en kul present att ha i paketkalendern

Anonym sa...

Strl 98/104

Jag vill vinna en tröja till min systerson som skulle bli så snygg i den - Lucky Ellen är verkligen modellen!

/Elin, fluffot@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill vinna till en go kille i strl 98/104 som ofta får ärva från sina äldre brorsor ;)

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna en tröja i stl 98/104 till min son. Han passar i blått och denna tröja tycker jag är väldigt fin. :)

Katarina
atarinakall@hotmail.se

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Jag är med! Snygga tröjor kan man inte få för mycket av ;)
Jag gillar redan på Facebook(Beatrice Åhnström)
och jag gillar som nummer 6 på Bloglovin :)

KRAM

Anonym sa...

Hej

Jag är gärna med i denna tävling om storlek 134/140. Jag skulle vilja vinna denna till min systers dotter Linnea som älskar färgen blått. Hon har Downs syndrom och kämpar på med sin utveckling, inlärning och talförmåga. Hon ska alltid ha blå kläder, annars blir hon arg och ledsen. Envisare tjej får man leta efter. Jag älskar henne så himla mycket och jag hoppas jag kan göra henne glad med denna tröja.

Jag har gillat på FB Sara Carlström och delat tävlingen på min FB sida också. Tyvärr lyckas jag inte dela länken här i kommentarsfältet från min mobil, men du kan se att jag delat från ditt FB inlägg i mitt namn Sara Carlström. Hoppas det är okej ändå?!

Hälsningar Sara
saracarlstrom@hotmail.se

Spacegirl sa...

1. Jag vill vinna därför att det vore en perfekt julklapp till min kompis lille kille.
Har jag turen att vinna vill jag ha strl 98/104

2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/december/lucka-9-hos-agnes.html

Spacegirl_@spray.se

liselotte sa...

Är gärna med
1. Vill vinna för att kunna ge denna fina tröja till mitt barnbarn, i storlek 98/104
2. Gillar på facebook sedan tidigare, liselotte andersson
3. Prenumererar redan på din blogg på bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

veronica hedlund sa...

jag är jätte gärna med och tävlar.

1. om jag vann skulle jag vilja ha en i stl 134/140 till min mellersta grabb som tyckte denna tröja va så fin.

2. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

3. jag har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-fin-troja/

4. jag följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 7

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

qat sa...

Är givetvis med även idag! Har delat på FB och följer bloggen på bloglovin' och allt annat man skulle göra. :)

(Heter ana nordlander lund på FB).

Jag skulle vilja vinna strl 145/152 till min yngste grabb helt enkelt eftersom det är både något han själv önskar sig men även en väldigt snygg och praktiskt julklapp från mitt eget perspektiv sett. Har man en skral kassa är alla fina julklappar välkomna. :)

ienannandelavlivet@live.se

Helena Lindgren sa...

Jag är med jag tar alla lotter

1.Hade gärna vunnit denna tröja till min systerdotter som jag inte har hunnit köpa någon julkapp ännu och börjar få lite pankik. Men kläder vet jag att hon behöver. 122/128 önskar jag mig

2.Gillar på facebook med namnet Helena Lindgren

3.Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/23604678/taevling-hos-agneslauedberg-lucka-9-vinn-vinn-en-troeja-fraan-lucky-ellen-.htm#WriteComment

4.Följer dig på bloglovin sedan förut.

Kram/Helena

Jagalskarsarah@hotmail.com

emlisch sa...

jag är så gärna med. Skulle vilja vinna en i storlek 110/116 till sonen som vuxit så mkt så halva garderoben måste bytas ut nu- sådär lagom när barnens födelsedagar och jul är och pengarna måste gå till det istället. Så hoppas därför på massa tur =)

emlischblogg@gmail.com

Sandra Åkerström sa...

Jag skulle vilja vinna storlek 104:) min son behöver lite nya fina kläder:) Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström (sandra_83se@yahoo.se)

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar om den fina tröjan!
Jag skulle vilja vinna den till min son i storlek 98/104. För det första är det en jättefin tröja och sen när man har lekglada barn som gärna och ofta kladdar ner sig så är det alltid nödvändigt med extra kläder! :)

Tipsar om tävlingen här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/12/09/9123472-lucka-9-lucky-ellen/

Jag följer dig sen innan på bloglovin men gillar inlägget som nummer 8

deborapersson@gmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

1. Jag är med och tävlar och vill gärna vinna en i storlek 110/116 till Rasmus. Han fyller år på söndag o det hade vart en fin födelsedagspresent.

2. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

3. LÄnkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/december/agnes-2-3-4-5-6-7-8-9-10.html#comment

4. Följer dig redan på bloglovin.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

frida sa...

Jag skulle så gärna vilja vinna en i storlek 104 till min flicka, de hade varit en super fin julklapp <3

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar med 3 lotter.
1. Har jag turen att vinna skulle jag vilja ha tröjan i stl. 134/140. Vill vinna därför att en sönerna har ett par byxor där inget riktigt passar till i hans garderob och jag tror att denna tröjan hade varit perfekt.

2. Gillar på fb

3. Är följare av din blogg

MVH Sanna

Carola L sa...

Gillar på FB (Carola Lind)

Jag vill vinna för att det skulle bli en så fin julklapp till en av mina vänners söner! Vill vinna 134/140

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/december/troja.html

Gillar inlägget som #8

tavlingar(at)officefixarna.com

Anna Olsson sa...

Min äldsta kille (3,5år) vill gärna vinna en i 98/104, superfin och vi gillar farfarsmodellen! :)

Anna Olsson
anna.sara.olsson@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag hoppas vinna en tröja till Theo, i stl 104. alt 110. En extra julklapp under granen =)

veronica_134@hotmail.com

maandiiis@live.se sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om en 98/104 till min pojke, hade varit en jättefin julklapp! God jul!

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och önskar vinna en tröja i stl. 122/128.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/december/tavlar-om-en-troja-ifran-lucky-ellen.html#comment

Följer din blogg på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas på en 110 till min dotter som älskar blått. När den sedan är urvuxen kan hennes lillebror ta den istället :-)
Håller tummarna // r3ality2@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam