söndag 31 januari 2010

» liams önskelista

Imorgon är det bara fjorton dagar kvar tills Liam fyller 1 år! Jag har ikväll suttit och letat prylar och satt ihop önskelistor till alla så man har lite koll. Har även googlat efter en fotograf i närheten som vi kan önska oss presentkort hos. Hittade tre stycken som jag fastnade för; MStudio, Ateljé Sofi och Daniel K. Johansson. Jag tror att just den presenten är prio ett faktiskt. Hade varit kul med riktigt proffsiga bilder på honom i samband med hans 1-årsdag + att jag kan skicka efter canvastavlor på honom som jag längtat efter!

Fler förslag på presenter tages tacksamt emot!

Liam vill ha...

1 kommentarer:

bagerskan sa...

M-studio är jättebra men tyvärr dyr... Vi har fotat oss där flera gånger!

Kram Karin

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam