fredag 29 januari 2010

» en lugn dag

Det har varit en lång och lugn fredag här hos oss. Speciellt nu ikväll då Liam somnade redan klockan halv åtta och Simon är fast på fabriken sedan tio timmar tillbaka. Han har gått över från natt till helgskift nu och då blir det automatiskt arbete sju dagar i streck första veckan. Tråkigt såklart men jag får ju ha honom hemma söndag eftermiddag till fredag eftermiddag nästa vecka. Perfekt då Liam ska inskolas på dagis på måndag. Hade varit lite sisådär om jag behövt gå dit ensam med Liam och Simon ville ju så gärna följa med, mycket lägligt med helgskift alltså!

Imorgon ska vi på kalas hos min mormor som fyller år! Innan vi åker ska det packas rejält för Liam ska sova över där till söndag. Hon ville så gärna ha honom för sig själv över en natt och det kan ju vara kul för honom med. Först ville hon att han skulle stanna till måndag men då är det dags för dagis och så var jag lite tveksam över det också. Har ju bara varit ifrån honom i max ett dygn tidigare och är nog inte reda att släppa honom så länge ännu. Nästa gång… kanske!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam