lördag 16 januari 2010

» lördag

Vår lille kille ligger och sover. Det har varit riktigt grinigt både inatt och under dagen. Kanske nya tänder på gång igen? Får hoppas att han piggnar till då han ska sova hos sin mormor till imorgon. Vi ska nämligen ha lite barnfritt ikväll! Simon ska laga middag (vad har jag ingen aning om), sen ska vi bara njuta och ta det lugnt hela kvällen, hyra lite film via Telia-boxern och ta ut en riktigt lång (och välbehövlig) sovmorgon imorgon. Ska bli så himla skönt!

2 kommentarer:

Plutten sa...

Då får jag hoppas att ni får en jättetrevlig kväll! :)

Malin sa...

DET låter verkligen fantastiskt! Ha det underbart!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam