måndag 11 januari 2010

» bus i lekhörnan

IMG_8128IMG_8110IMG_8114IMG_8122IMG_8117IMG_8133

2 kommentarer:

Annmi sa...

BusMysPûss ♥ *Kram*

Malin sa...

Hejsan! Kul att jag kan hjälpa till ;) Visst var det trilling-familjen jag retade upp mig på. Tyckte nog att de var ganska pedanta och mjäkiga båda två. De skulle få dåndimpen om de kom hem till oss! *asg* Konstnärsfamiljen var mysig, jag har alltid varit svag för esteter ;) Men mina favoriter från Älvdalen (hette det va?) tar priset på grund av deras stora kärlek till barnen OCH varandra. Vad kan jag säga? Jag gillar serien helt enkelt ;)
Kramar!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam