lördag 30 januari 2010

Tävling: Bicone Design

I veckan fick jag hem ett jättefint namnhalsband från Bicone Design så nu tänkte jag tävla ut ett till er läsare också! Namnhalsbandet har två stycken avlånga hjärtan i nickelfri metall samt kulkedja. Självklart får vinnaren själv välja vad som ska stå på hjärtanen. Perfekt present till någon du tycker om på Alla hjärtans dag!

 Bicone Design 01
Jag tävlar om ett namnhalsband från Bicone Design.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Besök Bicone Design och hitta ditt favoritsmycke! Lämna sedan en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilket smycke som är din favorit.

Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas lördagen den 13 februari klockan 21:00!
Lycka till allihopa!

59 kommentarer:

Artesanity sa...

Hej! Såååå många härliga smycken! Den här är nog min favorit <3 Så jag är gärna med och tävlar ;)

Häls. Annina @ artesanity . com

Veronica sa...

Hej! Jag hittade "Halsband med strassring och avlångt hjärta" som en av mina favoriter bland alla smycken.

Mvh Veronica
virre_20@hotmail.com

adressetiketter till dina brev. sa...

bh-band strasshjärta tycker jag var mycket fint! :-)

Anette sa...

fin fint smycke,fin blogg

Sara sa...

Hej! Jag blev ju helt såld på de utbytbara BH-banden. Har aldrig sett något så smart tidigare.
Och givetvis så vill jag ju vara med och vinna namnhalsbandet!!
//Sara
saralilla(at)hotmail.com

Carola sa...

Här vill jag vara med!
Jag kikade in och gillade smycket som heter "Hjärtlänk, kort". Det hittade jag under "korta halsband".
Jag länkar till tävlingen i min blogg!

Johanna sa...

Halsband Cecilia svart är nog min favvo. Enkelt och läckert samtidigt! .)


Min emailadress: johanna@maersta.se

Dalkullan Penny sa...

Namnhalsebandet "min familj" var min favorit =)

Jätte fina smycken =)

Kul tävling

Kram

Annmi sa...

Jaa..Jaa JAG vill...
DEtta Önskar jag ♥

Namnhalsband avlångt hjärta, 1 st
Namnhalsband av ett avlångt hjärta i n...

149kr

Art Nr: Namn avl hj 1 st ♥

Min mail är annmi.eriksson@hotmail.com

Anna sa...

Hej!

Min favorit är nog Namnhalsband ring och creme.

mvh
Anna

yrsa_72@hotmail.com

Carita sa...

Det finns ju jättemkt fina smycken!
Men gillar namnhalsbandet; Namn på stav med kulkedja.

Ha det gött! /Carita.
turkost@gmail.com.

Elin J sa...

Örhänge Avlånga hjärtan är supersöta, love it!

Anonym sa...

hej!
jag skulle vilja vinna Namnhalsband avlånga hjärtan, 2 st
Namnhalsband av två avlånga hjärtan i . till mig själv. och på det ena hjärtanet ska det stå mitt namn och på det andra min pojkväns namn. superfina smycken på denna sida.
martina_holst@hotmail.com

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är inte med och tävlar men jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/february/bicone-design.html

Jeanette S sa...

Min favorit är halsband med silvrig kula.

johanna sa...

jag är med! :D
jag gillade Halsband Agat med ring svart :D det var jätte fint!

mail: johannasofiamattila@hotmail.com

Anonym sa...

Jag fastnade mest for Halsband Claudia Vit, gulligt :)
/Maria (maria.bmast@gmail.com)

Maria sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar! :)

Jag gillade Bh-band Strasshjärta. Hade nog varit snyggt till någon fin klänning.
Har länkat till tävlingen i min blogg:
http://svenssonsmaria.blogg.se/2010/february/tavling-namnhalsband.html

Min mail är: blomman138@hotmail.com

Ha en fin dag!
/Maria

fredrika rothoff sa...

Åhh va fina smycken, om jag mot förmodan vann skulle jag vilja ha armbandet : lillasyster

Ta hand om dig
kram

fredrikarothoff.webblogg.se
fredrika.rothoff@hotmail.com

Sandra sa...

Hej! Jag tyckte att detta halsband Namnhalsband Dubbla sneda hjärtan
var jättefint, så nu hoppas jag på att jag vinner! :)

sodersilven_@hotmail.com

Sara - Thaison sa...

Jag har heller aldrig sett de utbytbara bh-banden förrut. De gillar jag mest.

Jag vill gärna vara med och tävla :)

www.thaison.blogg.se

linda sa...

hej hej

jag är gärna med och tävlar, och självklart har jag länkat:
http://lindet.blogg.se/2010/february/tavlingar-som-pagar.html

favoriten var för mig :
Namnhalsband Fyrstav & strassring. superfin ju!

kram linda (fors_linda@hotmail.com)

Anonym sa...

jag vill vinna : namnhalsband dubbla sneda hjärtan :)
Jag har länkat till din blogg och här är länken: http://dtwiind.blogspot.com/2010/02/tavling-hos-agnes.html

Mailadress: dilin-me@hotmail.com
Bloggadress: dtwiind.blogspot.com

Diman sa...

Jag är med!:)
Va kul, jätte fina grejer, om jag vann skulle jag ge halsbandet till min tvilling syster :)
Jag vill ha namn armband (flätat läder) : Johanna :) Det ska stå: DimanD på den :D
Har länkat i min blogg :) Kram

Kathrine H sa...

Jeg likte Örhänge Dubbla hjärtan og Namnhalsband Dubbla sneda hjärtan godt, men namnhalsbandet du gir bort er aller finest! :o)

Ønsker deg en fortsatt god helg!

evamar sa...

Favoriten är Namnarmband smal tag. Snyggt!

PS. Jag länkar:

http://evamar.blogg.se/2010/february/namnhalsband-13-feb.html

Sosso sa...

Klart att man e med

Länkar självklart
http://lomia.blogg.se/tavlingar/2010/february/namnhalsband-13-feb.html

De jag tycker va fina var faktiskt namnhalsbanden med hjärtan eller fyrstavar. Blir så fint när man får alla namnen på barnen =)

care69 sa...

Jag är med!
Jag gillar "Halsband Emma vit", jättefint.
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/02/13-feb-vinn-namnhalsband.html

Anonym sa...

Vilka härliga smycken där fanns, men efter en stund fann jag min favorit: Armband av tre rader vita sötvattenspärlor!

Maria,
hatti_fnatti@hotmail.com

Gabbies sa...

Jag vill gärna vara med o tävla. Jag hittade smycket Halsband Vendela vit som jag tyckte var jättefint!

Länkar så klart: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/february/namnhalsband-1.html

Hoppas på tur!

gabriella_k@hotmail.com

Sanna sa...

Hejsan, mitt favorit smycke är nog Halsband med silvrig kula. Om jag vann så vill jag att det ska stå TTS på ett av hjärtanen och TVD på det andra.

Och jag har länkat: http://sannastavlingsblogg.blogg.se/2010/february/hjart-halsband.html#comment

Mail: sanna_barcacamp-07@hotmail.com

Kramar/Sana

Jenny sa...

Jag är gärna med och tävlar ! :)Min favorit är denna; http://www.parlsmycken.com/Shop/Index.php?sArtModelId=Namn%20Min%20Familj

/Jenny
Jennyaan@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Namnhalsband med hela min familj var ju jättefint,,,eller nåt halsband med ellinor på kanske en kula

Hanna sa...

Hej Agnes!

Vilken underbart söt son du har.. Fastnade för din header eftersom jag avgudar barn!

Jag vill vara med i denna tävling eftersom jag just nu inte kan unna mig själv så mycket då jag sparar till körkort som jag skulle tagit för längesen!


Smycket jag föll för var:
"Armband Hjärtlänk"


Skulle vara så snyggt att bära det i sommar.. Silversmycken glittrar så fint i solen!

Hoppas du haft en bra helg!


Kram Hanna

Hanna sa...

Hej igen!

Glömde skriva vilket halsband som jag skulle vilja vinna om jag har turen med mig..

"Namnhalsband med kulkedja, enkel"

Namn på hjärtat: Hanna


Kram

ElinArmour sa...

Jag är gärna med & tävlar :)
Har kollat igenom deras smycken nu, fastnade mest för "Namnarmband smal tag".
Och jag har länkat till tävlingen här:
http://elinarmour.blogg.se/tavling/2010/february/tavling-hos-agnes.html

Min mail: elinpantsar@hotmail.com

Petra sa...

Jag vill gärna vinna detta fina smycke. Tyvärr fick jag inga egna barn, trots att vi så önskade och försökte i många år, men jag har ju min älskade man, vars namn ska stå på halsbandet!

Mitt favoritsmycke hos Bicone är nog just namnhalsbanden, de är så personliga!

Blogglänk: http://anitavinnare.blogg.se/2010/february/13-februari-vinn-en-namnhalsband-hos-agnes.html

Millah sa...

oj det fanns så mycket fint jag gillar men får jag bara säga ett smycke så säger jag nog :
Namnarmband - stora syster.

Jag hoppas verkligen jag vinner.
Skulle betyda så mycket för mig.

Och jag skulle skriva min älskade pojväns namn..

Kramar om

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och mitt favoritsmycke måste nog bli om inte namnhalsbanden med hjärtan så namnhalsbanden med fyrstav.

Länkar självklart

http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-halsband-3.html

Hoppas på tur:)
Linda
karlssongranberg@hotmail.com

http://familjengranberg.blogg.se

Linda sa...

Hejsan ännu en deltagare anmäler sig, jag hittade ett armband av kedja & strassring som verkligen föll mig i smaken!
& vid vinst skulle mina barns namn stå i på berlocken!

länk:
http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/february/

kram Linda

JENNIE sa...

Jag älskar alla namnsmycken men jag fastnade mest för: Namnhalsband Dubbla sneda hjärtan, så fint!


Jag och min pojke firar ett och ett halvt år på alla hjärtans dag så detta vore verkligen den perfekta presenten! Jag är arbetslös och har inte så mycket pengar att lägga på sånt här så att vinna detta vore verkligen en solglimt i mörkret!



Mail: jenniesplace@live.se

Tiffy sa...

Hej, jag är jätte gärna med och tävlar, jag gillade speciellt Namnhalsband tre sneda hjärtan med kulkedja, då skulle jag vilja ha namnen; Michel, Whilliam & Dess.
Namnen motsvarar mina småsyskon, som jag tyvärr inte bor ihop med längre.

Kram!

Anonym sa...

jag tyckte armbandet som det stod älskad mamma på var väldigt fint=)

Mvh Kajsa
kajsaviktoriakarlsson@gmail.com

Sanna sa...

Hejsan!
Jag är gärna med o tävlar.
Jag gillade halsbandet "Dubbla sneda hjärtan" Skulle vara så fint att ha min mans och sons namn skrivet och att alltid kunna bära dom med mig.

Har länkat till tävlingen i min blogg oxå.

Kramis!

shajsah@hotmail.com

Lisa sa...

Vill gärna vara med... Mitt absolut favorit blev Halsband Heart.

Mvh Lisa ( Lizz_85@hotmail.com)

Blogg: Http://pinklisa.blogg.se

vipi sa...

Jag är självklart med å tävlar :)
Min havorit är namnarmband "Stora Syster"
Mitt namn är Viktoria :)
e-mail; viiipi@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart är jag med i tävlingen :)
Mitt favorit är namnarmband "Stora Syster"
//viktoria (viiipi@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag tycker detta armbandet var riktigt tufft!
Namnarmband "Stora syster"

Hopp om tur!
Mvh/Helena = helena_lht@live.se

Anonym sa...

mitt favoritsmycke är Namn på fyrstav med kulkedja - riktigt snyggt!

Är gärna med och tävlar!

Sara
sosarora_11@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med!

min favorit var "Halsband Heart" (: Jätte sött!

(nathaliien@hotmail.com)

Ylva sa...

Åh, är gärna med! En favorit på sidan är "Örhänge Dubbla hjärtan" :)

Hoppas på tur!
kram
choklad@gmail.com

Johanna sa...

Jag älskade det här halsbandet "Namnhalsband avlånga hjärtan, 2 st" Jag skulle vilja ha min änglabror och min lillelbrors namn på hjärtarna.. Det vore vackert att alltid få ha min ängel nära hjärtat och min lillebror också förstås..

Jag älskar det verkligen!

Johannabjork@live.se

Fridi sa...

Jag har länkat till din Tävling :) Så jag vill vara med och Tävla.

Mitt favoritsmycke vart:
Namnhalsband Fyrstav & strassring

Verkligen såååå fint!

Mvh/ Fridi

( fridi.blogg@hotmail.com )

Annica sa...

Min favorit smycke skulle nog vara Armband 2-rad gul :) ett färgklick runt armen när man har solat och blivit brun. ;D

Annica.
Bloodsband@live.se

Stina sa...

Hej!

JAg tycker att halsbandet med dubbla sneda hjärtan är jättefina!

KRam Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Ullis sa...

Hej!

En av favoriterna från sidan är "Örhänge Avlånga hjärtan". Jättevackra!

Hoppas på tur nu!
Kram
lockspindel@hotmail.com

jessie sa...

Åh så fint namnhalsband! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Mitt favoritsmycke är halsbandet "Namnhalsband Fyrstav & strassring"! =)
Länk här: http://www.parlsmycken.com/Shop/Index.php?sArtModelId=Namn%20Stav%20strass

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2010/february/vinn-ett-namnhalsband.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Olelsi / Nettan sa...

Ohh göör snygga halsband, det jag först fastnade för var halsbandet med silverkulan men den var jue utsåld så jag kikade vidare och hittade då detta fantastiska ...halsband med Strass hjärta. (art.nr; HL Strass m hjär). Jag vill gärna vara med i tävlingen.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

hockeytossan@hotmail.com

Anonym sa...

Så tävlingen ska avslutas imon??
hoppas jag vinner :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam