lördag 30 januari 2010

» mormors födelsedagskalas

Vi är nu hemkomna ifrån mormors födelsedagskalas. Det bjöds på smörgåstårta och en massa mumsig efterrätt! Liam hade jättekul, han sprang omkring i hela huset, lekte med allt han kom åt, pratade, skrattade och såklart – charmade! Han måste ha varit riktigt trött efter allt kul för han somnade som en stock innan vi åkte hemåt vid nio-tiden. Hoppas att allt går som det ska och att han sover hela natten. Får ju inte träffa honom förrän imorgon kväll… Vad ska jag ta mig till imorgon hela dagen? Liam är hos gammelmormor och Simon ska jobba. Ja, jag kan vänta mig en riktigt dryg dag!

IMG_8891IMG_8906IMG_8895IMG_8897IMG_8911IMG_8901

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam