torsdag 7 januari 2010

» liam & nemo

Idag har Liam och jag varit och hälsat på hos Eve och Nemo. Mammorna hann prata en hel del och pojkarna lekte och hade roligt. Däremot blev Liam väldigt grinig, mammig och trött till slut så det blev bara ett par timmars umgänge.
Liam somnade som en ängel i barnvagnen på vägen hem. Jag hade inte haft något emot att få kura ihop mig på fällen bredvid för det var galet kallt! Jag är rädd att jag aldrig någonsin kommer få tillbaka känseln i skinkorna igen...

IMG_8011IMG_8012IMG_8004IMG_8007IMG_8009IMG_8010

Nu väntar vi på att pappa ska komma hem ifrån Kalmar. Han skulle handla upp några presentkort, byta julklapp och besöka Ikea.

Jag ska nu ställa mig i köket och skala potatis - det blir kalasgod rödspätta till middag idag!

2 kommentarer:

Jesus Present - Fyrbåkenbloggen sa...

Åh så mycket härliga goa bilder! Var det ok för dig att jag la till din banner i min blogg, Agnes?
Kram!

Anonym sa...

Ser ut som om all världens problem ligger på mig, på femte kortet. Min lille gubbe! Har du så mycket film i kameran att du kan ta 2 kort på mig som jag blir nöjd med?
Mamz

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam