söndag 13 september 2009

» tobias 30 år!

Hemma igen efter en trevlig dag hos familjen Johansson i Emmaboda. Tobias fyllde i veckan gubbe och det skulle självklart firas med god mat och dryck! Får väl erkänna att man var lite smånervös då jag inte kände någon förutom Simon och Tobias men det gick som smort det där. Alla var jättetrevliga! Liam hade också roligt och fick väldigt mycket uppmärksamhet från alla samt en massa komplimanger för hans fina ögon och goa kinder! Det är min gullebulle det! En liten olycka tittade fram också. Han var finklädd i sina jeans och sin piké från L.O.G.G men fick dock inte vara ren speciellt länge. För nog fasen skulle han bajsa mitt i allt och på något konstigt vis fick han det över hela ryggen. Sicken tur att jag packat ner en extra tröja, dock inga byxor men det fick gå ändå! Lite våtservetter bara och simsalabim! Hann inte ta på honom den rena tröjan (i vitt!) innan han kräktes ner den (och mig) med purékladd. Så kan det gå!

IMG_4817IMG_4820IMG_4823IMG_4826IMG_4828IMG_4829IMG_4838IMG_4839IMG_4843IMG_4847IMG_4849IMG_4857IMG_4869IMG_4870IMG_4873IMG_4885IMG_4895IMG_4906

Nu ska jag gå och väcka min lätt(!?) alkoholiserade man som somnat sittandes i soffan med munnen vidöppen. Slipper förhoppningsvis bära honom in i sovrummet men man vet ju aldrig med honom, mitt lilla fyllo!

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tant kör en favorit i repris o lottar ut ytterligare ett presentkort från Lajbansson Leksaker:

http://uj76.blogspot.com/2009/09/manadens-tavling-i-samarbete-med.html

Kika gärna in o ha en riktigt braig söndag! Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam