fredag 18 september 2009

» rekord

Jag har idag haft besöksrekord och det känns ju jättekul! Får bara hoppas att de som besökt mig idag kikar in någon mer gång.

Som ni ser så har jag en räknare här i högerspalten från Susnet men har också en mer utförligare räknare hos Statcounter. Det lustiga är att hos Statcounter har jag alltid fler besökare. Vilken ska man lita på egentligen? Hade det gått att få “Online”, “Idag”, “Denna vecka” och “Denna månad” hos dom hade jag självklart använt mig av deras istället här i högerspalten, men tyvärr så har dom ännu inte dessa funktioner. Väldigt trist om det är så att det är den som stämmer.

Kika på statistiken här nedan så förstår ni skillnaden! Lite mysko, eller hur?

SusnetStatcounter

1 kommentarer:

Carolina sa...

Hej,

Du har deltagit i en av mina tävlingar och vinnaren är nu utsedd.
Vinnaren publiceras här:
http://www.carolina1979.se/?p=1137

Har du inte vunnit är du välkommen att delta i nästa tävling som kommer inom kort.
Många kramar Carolina

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam