tisdag 1 september 2009

» dagens outfit

IMG_4674IMG_4681IMG_4667
- dagens

3 kommentarer:

Jennilie sa...

Sv: Så kul, lycka till!! =)
Ha en fin dag.

Dessi sa...

Agnes, du är för rar.
Liam är jättesöt i sin tisdags outfit ;)
Något jag bara måste kommentera är att du kallar mig "tant Despina"! Hahahaaa, du är den enda människa jag känner som kallar mig det!
Och by the way behöver du inte alls känna dig generad över hur ert hem såg ut, det var helt ok, rent och fint, bara några kartonger och det är ju normalt när man planerar att flytta.
Det var trevligt att hälsa på er och se hur ni bor. Sköt om er och stor kram till alla 3 från "tant" Dessi =) Fast kanske en puss på kinden istället till Liam ;)

Tova sa...

Men gud så söt, och vilka fina kläder ^^
Längtar såå tills min egen lilla son föds i januari, det känns ofattbart men spännande att bli mamma :)
sköt om er!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam