torsdag 3 september 2009

» regn och bara regn…

Nu har jag tävlat litegrann och håller tummarna stenhårt för att få vinna lite, alltid lika roligt!

Fasiken sicket oväder vi har haft idag, totalt ösregn hela dagen. Typiskt när man skulle in till Nybro och gå på stan också. Men det gick ju iallafall. Parkerade bilen, tryckte ner Liam i vagnen och kutade till leksaks-butiken. Väl där så köpte vi Akta Gracon som vi hittat, jättefin och äntligen är den vår! Nu ska fanskapet bara “installeras” i bilen med vilket vi ofta har problem med då Volvo har sjukt korta bälten. Vi får se hur det tar sig!

Imorgon när Simon slutat jobba ska vi till Kosta. Mamma ska vara barnvakt medans vi hämtar spackel och material på Åhslunds. Sen jäklar blir det renovering så det ryker! Vi har kollat ut väggfärger idag som ska beställas imorgon så till helgen blir det mest underarbete; spackla, slipa och så vidare. Fan, vad härligt! Ska bli så skönt att äntligen komma igång! Klockan fem är vi också bjudna på middag hos grannen – mamma. Flygande Jacob valde Simon, inte helt fel!

Nähe, nu blir det nanelinaneli för min del. En lång dag väntar!

1 kommentarer:

Okana - ajdins mamma sa...

Lycka till, hoppas du vinner något ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam