onsdag 16 september 2009

» påminnelse!

Nu sover båda mina sjuklingar och då passar självklart jag på att blogga, besvara mail och tävla lite! Förbereder också lite för imorgon då jag kommer att starta upp ännu en tävling med en ny sponsor. En fin vinst blir det så håll ögonen öppna för det vill ni inte missa!

Delta gärna i mina andra pågående tävlingar i samarbete med Funkybaby och Namnnappen!
Klicka på bilderna för att komma direkt till respektive tävling!

Funkybaby 1 ll kopieraNamnnappen 01

Vill du sponsra?
Maila mig på agneslauedberg@hotmail.com.

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Nej men vilken söt blogg du har!
Har inte hittat hit förrän nu men kommer absolut tillbaks.
Hoppas dina sjuklingar blir bra snabbt!

Helen sa...

Vilken söt liten kille du har.

Tack för att du tippsade om tävlingen :D.

Hoppas du får en bra dag

GOTTEOCHVI sa...

SV; ÅH, TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!

annas perssonliga sa...

Vilken fin blogg och vilka bra tävlingar! Har två små hemma idag så jag får titta tillbaka senare...

Ha en härlig torsdag!

Kram Anna

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam