onsdag 16 september 2009

» post!

Jag fick idag paket på posten! Det var den ursöta huvtröjan från Strössel Barnkläder som jag vann hos Carolina! Fin va? Jag tokälskar den!

IMG_4951

Min snorige lille fis har äntligen somnat. Simon, som också blivit sjuk, ligger och slötittar på TV och jag ska packa ihop mig och sticka till Kosta strax. Mamma och jag ska dona lite i lägenheten nu när grabbarna målade färdigt alla väggarna i förmiddags.  Får försöka att inte stanna allt för länge ikväll nu när Simon inte har speciellt mycket energi till övers.

4 kommentarer:

Carolina sa...

Vad kul, den är verkligen ursnygg! kram

Helené - Mamma till Elton sa...

Vilken mysig blogg! :) Mab blir så glad!

£lli£ sa...

Grattis!! väldigt fina kläder=)

Vilken liten goding till dotter du har, otroligt fin.

Ha en toppendag! KRAM=)

Rebecca sa...

Vilken jättesöt luvtröja.
Grattis till vinsten!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam