tisdag 15 september 2009

» jag vann!

Fick precis ett glatt besked av Ingela la la att jag vunnit hennes tävlingen i samarbete med e.ko!
Gissa om jag är glad? Det roliga är att precis efter jag hade deltagit i tävlingen så berättade jag om mössorna för Simon bara för att jag älskade dom så tokmycket! Bestämde att om jag inte vann tävlingen så skulle jag beställa ett set till Liam ändå. Men nu behöver jag inte det, för jag vann!

Valde en svart mössa, med svart stjärna och brun söm sen frågade jag också om hon kunde skicka med en brun scarfs som jag kunde sätta in pengar till. Får hoppas att det går bra. Tror att det skulle bli himla sött ihop faktiskt! Nu behöver min snoriga lille fis inte frysa i vinter!

mossa-15eko_start_bild3hemsidaIMG_4490

5 kommentarer:

MADELEINE sa...

Åh fy så orättvist!! :-o Jag som ville vinna den ;-) Nejdå, Grattis till er!!!

Elin - Ett hus till oss sa...

Grattis, så ROLIGT! Jättefina mössor verkligen!

Just nu har jag en tävling om fina barnkläder :)

Ha en mysig kväll!

Carola sa...

Grattis!! Verkligen kul att vinna, det har ju jag också märkt!!! ;-)

Unknown sa...

hej å GRATTIS!

fina bilder du satt ihop är på ditt inlägg:)
klart jag gärna oxå syr ett matchande scarf till:=)
nu när du väljer brun tråd mot svart kommer skillnaden inte bli så framträdande som om du tatt turkos, så du vet tänkte jag!för att det ska hända lite kan man ju ta en randig scarf till, ett tips;)

hälsning
erika

E.K - Mamma till Alicia sa...

Fin blogg

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam