söndag 15 januari 2012

Sambons födelsedag

IMG_7191

Idag överraskade vi sambon med frukost på sängen, han fyller ju 33 år idag och vi gjorde smaskiga räksmörgåsar. Tur för honom att han jobbar natt och sover länge om förmiddagarna, annars får man ju stiga upp i ottan och slänga ihop något.

I eftermiddag kommer Liams mormor, gammelmormor och Arne på lite kaffe och tårta. Bara lite spontanfika. Det riktiga kalaset ska vi istället ha i februari när Liam fyller år, vi brukar alltid slå ihop deras födelsedagar nämligen.

Nu ska här städas lite och bakas tårta!

2 kommentarer:

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Grattis till din sambo på födelsedagen! Hoppas att ni har haft en riktigt fin dag :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Grattis i efterskott :)
Tårtan såg god ut!
kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam