fredag 27 januari 2012

Mot Göteborg

27012012333

Vid halv ett-tiden var vi framme vid stationen i Lessebo. Var ute i god tid den här gången, hade ju inte gärna jagat tåget enda till Alvesta som sist. Liam var i famnen och gosade med pappa hela tiden på perrongen. Jag tror han förstod att pappa skulle vara borta hela helgen så han kramades extra mycket. Men helgen kommer nog gå ganska fort och vi får underhålla oss så gott det går medans pappa roar sig på mc-mässan med Tobias. Snart är det ju söndag och då kommer han hem igen!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam